Ponad 300 fanów na premierze pilota web-serialu „Jesús García” – Portal PR - 24PR




Ponad 300 fanów na premierze pilota web-serialu „Jesús García”

08.10.2013 Kategoria: Rozrywka. Autor: admin

W sobotę 5 października w SOHO Factory w Warszawie odbyła się oficjalna premiera pilotażowego odcinka serialu internetowego „Jesús García”. Nakręcenie pilota oraz impreza doszły do skutku dzięki crowdfudingowi, czyli społecznościowemu zbieraniu funduszy.

Pilotażowy odcinek serialu obejrzało wspólnie ponad 300 osób. Wśród nich znaleźli się sympatycy projektu, którzy wsparli go przez zakup biletów na premierę pilota, DVD, koszulek i innych pamiątek, a także członkowie ekipy produkcyjnej, sponsorzy i inni goście. Zainteresowanie inicjatywą przerosło oczekiwania twórców. Ostatecznie za pośrednictwem serwisu crowdfundingowego projekt wsparło 172 fanów. Zgromadzono kwotę 11 800 zł – o blisko połowę większą od zakładanej, dzięki czemu możliwe było zorganizowanie uroczystej premiery.

„Serdecznie dziękujemy wszystkim członkom ekipy filmowej, aktorom, a także fanom, którzy tak ciepło przyjęli pilotażowy odcinek serialu. Jesteśmy również niezmiernie wdzięczni sponsorom i wszystkim darczyńcom, którzy uwierzyli w ten młody projekt” – powiedział Daniel del Rosal, współscenarzysta, kierownik artystyczny i odtwórca tytułowej roli w serialu.

Pilot serialu został zrealizowany dzięki pomocy Film Factory, AV Media, Digital 35, MX35, które udostępniły sprzęt i technologie. Sieć supermarketów Piotr i Paweł dostarczyła produkty spożywcze do jednej ze scen odcinka (impreza). Dodatkową atrakcją premiery była loteria 2 biletów do Madrytu, które ufundowało Biuro Radcy ds. Turystyki Ambasady Hiszpanii w Polsce. Projekt wsparły także: Weatherford, Browary Lubelskie SA, Lloyd Properties, i-Film oraz kilka innych firm.

13-odcinkowa seria opowiada o 30-letnim madrytczyku, który postanawia rozpocząć życie w Warszawie. Jesús startuje w Polsce kompletnie „od zera”: musi znaleźć mieszkanie do wynajęcia, pracę, założyć konto bankowe, chodzi na zakupy, odwiedza lokale i kluby.

„Fabuła serialu stwarza wiele możliwości promocji dla naszych potencjalnych sponsorów – praktycznie każdej firmy, która jest zainteresowana dotarciem do osób w wieku od 25+, aktywnych towarzysko mieszkańców dużych miast, którzy chętnie korzystają z mediów społecznościowych i oglądają treści oraz video online. Biorąc pod uwagę dotychczasowe poparcie, gorąco liczymy na znalezienie sponsorów, którzy pomogą nam finansowo w realizacji projektu” – dodaje Julia Jakubiec, odpowiedzialna za promocję i budowanie społeczności wokół projektu „Jesús García”.

Pomysłodawcami i autorami scenariusza są Daniel del Rosal i Ricardo Zarco Maldonado, Hiszpanie którzy osiedlili się w Warszawie.
Więcej informacji: www.jesusgarciaserial.com
Facebook Fanpage: www.facebook.com/JesusGarciaSerial

Pilota można obejrzeć na: www.youtube.com/watch?v=SnFAc6Gqe1Q

Hello PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.