Postęp w mobilnym marketingu dzięki milionom smartfonów – Portal PR - 24PR




Postęp w mobilnym marketingu dzięki milionom smartfonów

30.11.2013 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: admin

Usługi mobilnego marketingu będą coraz bardziej popularne. Ciągle rosnąca liczba użytkowników smartfonów dyktuje nowe kierunki rozwoju branży, mimo to, pozycja SMS jako narzędzia komunikacji umacnia się.

Według danych Millward/Brown z września tego roku, liczba użytkowników smartfonów (telefonów posiadających klawiaturę typu qwerty lub ekran dotykowy, dostęp do internetu, możliwość zainstalowania aplikacji oraz konfiguracji skrzynki e-mail) wynosi 9,4 mln. Ze względu na stale wzrastającą liczbę konsumentów posiadających smartfon, zauważamy większe zainteresowanie usługami mobilnego marketingu. Telefony komórkowe tego typu pozwalają użytkownikom na wykorzystanie nowych funkcjonalności, które umożliwiają otrzymywanie zniżek lub zbieranie punktów lojalnościowych. Trend ten skłania wiele instytucji do przeprowadzania badań mających na celu wskazanie tendencji dotyczących sposobów wykorzystania smartfonów. Z badań Millward/Brown wynika, że 80% ankietowanych osób jest zainteresowanych otrzymywaniem zniżek do sklepów. Dla sklepów taka informacja może okazać się niezmiernie korzystna podczas planowania atrakcyjnych dla klienta akcji marketingowych.

Dlatego, spodziewamy się, że kampanie mobilne będą coraz częściej wykorzystywanym kanałem komunikacji – dotyczy to zwłaszcza branż takich jak Finanse czy FMCG, gdzie ważne jest przekazywanie informacji bezpośrednio do potencjalnego klienta. W związku z nowymi możliwościami marketingu mobilnego, rozwinęliśmy usługi push dedykowane do porozumiewania się za pośrednictwem smartfonów czy tabletów – komentuje Marcin Papiński, Business Development Director w Infobip.

Odpowiadając na potrzeby rynku, Infobip oferuje swoim klientom szeroki wybór usług mobilnego marketingu. Warto zaznaczyć, że stale rosnąca liczba smartfonów nie tylko nie osłabia pozycji wiadomości sms – które, jak pokazują dane Infobip, jest  najbardziej skutecznym  narzędziem przekazu informacji – ale wręcz ją umacnia: wraz ze wzrostem liczby telefonów rośnie liczba odbiorców tej formy komunikacji. Według statystyk firmy 98% wiadomości tekstowych odczytywanych jest w przeciągu 15 minut od doręczenia.

Masowa wysyłka wiadomości, oferowana przez Infobip, umożliwia przekazanie komunikatu do określonej grupy nawet kilku milionów użytkowników. Infobip oferuje swoim klientom dedykowaną, podłączoną bezpośrednio do operatorów bramkę, która zapewnia możliwość samodzielnego przygotowania   masowej wysyłki komunikatów.

Szeroka oferta produktów pozwala dostosować usługi Infobip do kampanii zaplanowanej przez klienta. Autorskie oprogramowanie Infobip gwarantuje bezpieczeństwo danych i stabilność platformy na poziomie 99,99%, co pozwala na stały dostęp do rozwiązań mobilnych firmy. Globalne zaplecze techniczne zapewnia konsekwentne podnoszenie poziomu oferowanych usług.

 

Infobip

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.