Wyborowa Gra Miejska – interaktywna gra przygotowana przez LOWE Warsaw dla Wyborowa S.A. – Portal PR - 24PR




Wyborowa Gra Miejska – interaktywna gra przygotowana przez LOWE Warsaw dla Wyborowa S.A.

26.11.2013 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: admin

Agencja reklamowa LOWE Warsaw przygotowało interaktywną grę dla Wyborowa S.A. (Pernod Ricard Polska). Interaktywna gra jest częścią najnowszej komunikacji czystego wariantu Wyborowej, podkreślającego międzynarodowość tej wódki (jest dostępna w ponad 60 krajach). Gra jest skierowana do młodszej części konsumentów, jest prowadzona w całości na Facebooku. Warto podkreślić, iż gra jest bardzo innowacyjna i zaawansowana technologicznie, jako jedna z pierwszych wykorzystuje technologię Street View (możliwość „chodzenia” wirtualnie po danym mieście).

Do kompleksowych zadań agencji LOWE Warsaw należało: opracowanie koncepcji gry, strategii komunikacji, rozwiązań kreatywnych oraz zakup mediów.

Wyborowa Gra Miejska umożliwia graczom przemieszczanie się po różnych miastach na całym świecie (w miejscach, w których jest sprzedawana wódka Wyborowa) i szukania ukrytych nagród. Każdego dnia miejsce akcji gry jest inne miasto. Do wygrania jest 30 walizek pełnych czystej wódki Wyborowa. Są też do wygrania nagrody pocieszenia – kupony do e-księgarni. Konkurs trwa do 08.12.2013.

Gra działa pod adresem: https://apps.facebook.com/wyborowa_gra_miejska/

Autorzy koncepcji: 
Dyrektor kreatywny: Kinga Grzelewska i Marcin Nowak
Team: Mateusz Kamiński, Łukasz Wdowicz, Michał Gąsior
Obsługa Klienta: Maciej Łapiński,  Janusz Buzalski

Agencja Reklamowa LOWE Warsaw

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.