Banki Spółdzielcze z Grupy BPS bohaterem świątecznej iluminacji ul. Nowy Świat w Warszawie – Portal PR - 24PR




Banki Spółdzielcze z Grupy BPS bohaterem świątecznej iluminacji ul. Nowy Świat w Warszawie

07.12.2013 Kategoria: Reklama. Autor: admin

T grudnia rozbłyśnie iluminacja na Nowym Świecie w Warszawie pod szyldem Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. W ten sposób Grupa BPS chce ciepło i świątecznie kojarzyć się klientom, środowiskom opiniotwórczym, turystom z Polski i ze świata.

– Niech Banki Spółdzielcze są rozpoznawalne w dużych miastach tak dobrze jak w mniejszych miejscowościach. W aglomeracji warszawskiej działa 201 placówek Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. – podkreśla Urszula Rożalska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Banku BPS. Często wyjaśniamy, że dzięki temu, że jesteśmy bankami lokalnymi, a w mieście – bankami dzielnicowymi – można u nas liczyć na prawdziwie indywidualne, ludzkie podejście. U nas są ludzie, nie systemy. A ulica Nowy Świat to ważny punkt na mapie Warszawy. Cieszę się, że będziemy gościć z naszymi dekoracjami w tak prestiżowym i reprezentacyjnym miejscu. Wierzę, że świąteczna iluminacja będzie pozytywnie nastrajać przechodniów, którym życzymy samych dobrych dni w Święta i Nowy Rok.

BPS

Do wykonania dekoracji świątecznych użyto ponad 130 000 diod LED. Na każdym końcu ulicy będą bramy świetlne. Pomiędzy nimi jedenaście dużych ażurowych girland z logo Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i kompozycją kolorowych bombek. Latarnie ozdobi 48 świetlistych kul. Będą też żywe choinki z zielonymi i złotymi bombkami. Iluminacja zbudowana jest wyłącznie z energooszczędnych diod w odcieniach ciepłej bieli i zieleni oraz chłodnych białych imitujących iskrzący śnieg. Projekt dekoracji powstał w pracowni Multidekor, przy współpracy Stowarzyszenia Nowy Świat.

Przy Rondzie De Gaulle’a przygotowano świąteczną instalację, której centralnym punktem będzie zielony fotel – bohater kampanii Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Charakterystyczny zielony fotel symbolizuje specyfikę działalności banków spółdzielczych, gdzie każdy klient traktowany jest #jakVIP. Od września bieżącego roku Banki Spółdzielcze z Grupy BPS prowadzą kampanię w stolicy, która przybliża markę i jej wartości Warszawiakom.

Grupa BPS

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.