Kamila Janiszek z Ipsos do Insight Shot – Portal PR - 24PR




Kamila Janiszek z Ipsos do Insight Shot

28.01.2014 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Kamila Janiszek, była dyrektor badań jakościowych w Ipsos Polska, przechodzi do butiku jakościowego Insight Shot jako partner współzarządzający.

„Zasilam drużynę specjalistów-praktyków w butiku badawczym, który w swoich projektach wykorzystuje wiedzę o stale monitorowanych trendach społecznych. Taki know-how daje szerszą perspektywę na wyniki badań jakościowych, które przecież zawsze są nastawione na zrozumienie”.

Insight Shot jest butikiem badawczym, zarządzanym przez Marcina Klausa, który przez 10 lat zbierał doświadczenia w Millward Brown jako badacz jakościowy realizując projekty młodzieżowe i trend-setterskie. Następnie przez 1,5 roku w Stratosfera wprowadzał innowacyjne metodologie badań. Założony przez niego w 2008 roku Insight Shot specjalizuje się w jakościowych badaniach rynku wspierających marketing, strategię design oraz procesy innowacji. Projekty prowadzone przez Insight Shot zaowocowały m.in. Złotym Effie 2011 dla Łomży wraz z Touch Ideas, reality show „Ekipa na swoim” dla Warki oraz europejską kampanią promującą euro „Razem zarobimy więcej” dla „The Guardian”. Kamila Janiszek przez 18 lat zarządzała polskimi i międzynarodowymi projektami badań rynku dla największych graczy z branży FMCG, telekomunikacyjnej i finansowej. Była dyrektor badań jakościowych w IPSOS, a wcześniej przez 10 lat prowadziła zespół badań jakościowych w IQS. Od stycznia 2014 roku jest wraz z Marcinem Klausem partnerem zarządzającym Insight Shot.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.