Air France i KLM wybierają Think Konga – Portal PR - 24PR




Air France i KLM wybierają Think Konga

12.02.2014 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Agencja Think Kong podpisała umowę o współpracy z polskim oddziałem holdingu Air France-KLM, jednego z największych holdingów lotniczych na świecie. W ramach umowy agencja będzie odpowiadać za działania social media dla marek KLM i Air France.

Zakres obowiązków agencji obejmuje koordynację i realizację działań w mediach społecznościowych dla marek KLM Polska oraz Air France. Agencja Think Kong jest odpowiedzialna za działania na Facebooku, w tym za prowadzenie komunikacji na fan page KLM Polska oraz komunikację z fanami z Polski na globalnym fan page Air France. Zadaniem agencji jest także prowadzenie efektywnościowych kampanii reklamowych w social media wspierających sprzedaż biletów on-line. Think Kong zajmie się także koordynowaniem współpracy z blogerami w imieniu obu marek.

Agencja współpracuje bezpośrednio zarówno z polskim oddziałem, jak i z centralą odpowiadającą za działania w Europie Środkowo-Wschodniej. Projekt koordynuje Anita Wojtaś-Jakubowska, a jego realizacją zajmuje się zespół konsultantów social media, w tym Kinga Nurska jako konsultant prowadzący.

Umowa o współpracy obowiązuje do końca 2014 r

Air France-KLM – holding lotniczy powstały w 2004 roku z połączenia francuskich linii Air France oraz holenderskiego przewoźnika KLM. Holding rocznie przewozi 77 milionów pasażerów i jest w posiadaniu 573 samolotów, które codziennie lądują w 103 państwach. Akcje AIR FRANCE KLM notowane są zarówno na amsterdamskiej, jak i paryskiej giełdzie papierów wartościowych.

Think Kong

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.