Obecność marki w social media – Portal PR - 24PR




Obecność marki w social media

12.02.2014 Kategoria: Infografika24, Social media. Autor: admin

Eksperci Grupy Roboczej Social Media, działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, stworzyli infografikę ukazującą case studies najlepszych kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych takich jak: Facebook, GoldenLine, Kwejk, YouTube, NK.pl. Projekt ma na celu pokazanie różnorodnych możliwości promocyjnych social media.
obecnosc_marki_w_social_media_infografika_iab_polska

– Kluczowym celem naszej grupy roboczej jest edukacja rynku oraz pokazywanie pełnych możliwości mediów społecznościowych. Dzięki infografice w prosty i dostępny sposób przedstawiamy jak skuteczne mogą być kampanie realizowane w social media również poza Facebookiem – powiedziała Joanna Brzostowicz, Prezes Zarządu sieci reklamowej Społeczności.pl, szefowa grupy roboczej.

Grupa robocza Social Media przy IAB Polska pracuje na rzecz popularyzacji marketingu w mediasferze społecznościowej jako skutecznego narzędzia promocji online. Ekspertami grupy są przedstawiciele serwisów społecznościowych, domów mediowych, agencji interaktywnych jak i sieci reklamowych.

IAB Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.