Alvernia Content realizuje kampanię dla marki Berlinki – Portal PR - 24PR




Alvernia Content realizuje kampanię dla marki Berlinki

25.03.2014 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Alvernia Content, powstały na początku zeszłego roku dom produkcyjny należący do grupy Alvernia Studio, realizuje kampanię productplacementową i sponsoringową dla marki Berlinki. Kampania obejmuje serię billboardów sponsorskich oraz productplacement w 7. edycji programu „Must Be The Music. Tylko muzyka” nadawanego przez telewizję Polsat.

Pierwsza emisja billboardów miała miejsce 26 lutego, filmy pojawiają się przed rozpoczęciem programu, w przerwie i na zakończenie każdego odcinka. Na potrzeby promocji przygotowano trzy kreacje nawiązujące do formatu kampanii reklamowej BERLINEK prowadzonej przez agencję Publicis. Za produkcję spotów odpowiadał Human Ark.

„Skąd pomysł na taki Program? Przede wszystkim dlatego, że marka Berlinki komunikuje się w sposób bardzo pozytywny, żartobliwy i młodzieżowy. Dlatego, zaproponowaliśmy udział marki w rozrywkowym formacie muzycznym, do którego Berlinki doskonale pasują. Ponadto produkt wdzięcznie się placementuje – na planie zdjęciowym stanowił atrakcyjny ciepły poczęstunek, konsumowany za kulisami przed i po występie uczestników. Zależało nam na inteligentnym lokowaniu i cieszymy się, bo udało się to uzyskać.” – mówi Katarzyna Romanowska, Project Manager Alvernia Content odpowiadająca za zaplanowanie kampanii.

Alvernia Content Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.