HeadshotPR dla Projektu Turcja w Instytucie Adama Mickiewicza – Portal PR - 24PR




HeadshotPR dla Projektu Turcja w Instytucie Adama Mickiewicza

03.04.2014 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Firma HeadshotPR rozpoczęła współpracę z Instytutem Adama Mickiewicza w ramach realizacji przedsięwzięcia Projekt Turcja. Zadaniem agencji będzie koordynacja działań komunikacyjnych mających na celu promocję polskiej kultury w Turcji. Umowa podpisana została na 13 miesięcy.

Strategicznym celem programu Turcja 2014 jest zwiększenie zainteresowania polską kulturą w Turcji, a także podniesienie wiedzy tureckich odbiorców o Polsce poprzez prezentację najwartościowszych polskich dokonań artystycznych i kulturalnych oraz wzajemne poznanie i zbliżenie środowisk artystycznych i społeczeństw obu krajów. Realizacja zadania odbywa się na terytorium Republiki Turcji w Stambule, Ankarze, Izmirze, Bursie oraz Mardin.

Zadaniem agencji jest aktualizacja i realizacja strategii komunikacji dla Projektu Turcja, w tym koordynacja wszystkich działań komunikacyjnych prowadzonych w Turcji, a także współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi oraz portalem culture.pl w ramach rozwijania marki turkiye.culture.pl.

Obsługą 13-miesięcznego projektu zajmie się Katarzyna Szacińska, partner w firmie HeadshotPR specjalizującej się w działaniach komunikacyjnych dla biznesu i kultury.

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.