YouTube Brand Marketing – Portal PR - 24PR




YouTube Brand Marketing

02.06.2014 Kategoria: Internet. Autor: admin

W ramach grupy G7 Media rozpoczęła działalność spółka BrandTube – agencja zajmująca się budowaniem i realizacją strategii obecności marek w kanale YouTube.

Głównym obszarem działań BrandTube jest Social Video Marketing. Spółka zajmuje się kreowaniem użyteczności marek, tworzeniem kontekstu, który przyciągnie i zatrzyma konsumenta, produkcją contentu video oraz wspieraniem kampanii crossmediowych. Dodatkowo optymalizuje i buduje zasięg kanałów brandowych oraz rekrutuje BrandTuberów – twarze dedykowane markom.

BrandTube ma na swoim koncie kampanie dla takich firm jak Logitech i HP. Obecnie agencja jest w trakcie realizacji kilku dużych projektów: dwa z nich będą dystrybuowane w Europie Zachodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce; trzeci – rozpocznie rekrutację vlogerek z segmentu Beauty dla jednego z największych koncernów kosmetycznych.

„Dzięki przeprowadzonym badaniom rynku i dobrze skonstruowanemu modelowi biznesowemu, udało nam się stworzyć pakiety contentu video, które są atrakcyjne kosztowo zarówno dla dużych klientów, jak i MiŚP. Zależy nam na udostępnieniu partnerom biznesowym rozwiązań, dzięki którym ich strategie marketingowe będą innowacyjne, przy nieznaczącym zaangażowaniu środków budżetowych” – mówi prezes spółki, Inez Białobrzeska.

W ramach współpracy agencja oferuje markom również dostęp do badań przeprowadzonych z Instytutem Badawczym IIBR, dotyczących efektywności lokowania produktów w vlogach i blogach, odczuć/opinii konsumentów wobec tych działań i rozpoznawalności poszczególnych twórców.

Core zespołu tworzą Inez Białobrzeska – CEO/Creative Director, która w swoim portfolio ma zrealizowane długofalowe strategie digitalowe/social mediowe/360 stopni dla marek takich jak: Bonduelle, LUX MED, Łomża Export, Mentos itd.; Anna Kajda – Creative Director/Business Development – łącząca doświadczenie kreatywne z praktyczną wiedzą dotyczącą realizacji międzynarodowych projektów, które zdobyła jako Wydawca m.in. tytułów Maxim czy Stuff. Dodatkowo realizowała kampanie i akcje specjalne m.in. dla takich marek jak Nikon, Samsung, Sony, Mercedes, HP, Sferis, Asus, Ford, Panasonic czy L’Oreal. Agata Batorowska – Kierownik Produkcji – posiadająca wieloletnie doświadczenie producenta i kierownika produkcji programów informacyjnych, rozrywkowych, publicystycznych oraz spotów autopromocyjnych w TVN.

Obecnie trwa kompletowanie zespołu i przygotowania spółki do wejścia na rynek słowacki i czeski.

* Grupa kapitałowa G7 Media, istnieje od 2008 roku w jej skład wchodzą portale internetowe Papilot.pl, Boska.pl, Supermamy.pl, agencja Livebrand Digital oraz Swapp Games produkujący gry mobilne w modelu free2play.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.