PinPoint: tak skutecznych kampanii jeszcze w Polsce nie było – Portal PR - 24PR




PinPoint: tak skutecznych kampanii jeszcze w Polsce nie było

14.07.2014 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: admin

Usługa PinPoint koncentruje się na precyzyjnym dotarciu do potencjalnego klienta i zbudowaniu z nim relacji. PinPoint to inaczej personalizowane kampanie multikanałowe, które integrują pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, directmail, video i PURL (personalizowane URL). To pierwsza na polskim rynku oferta integracji tych pięciu kanałów komunikacji z klientami, która zapewnia wysoką efektywność prowadzonych działań.

Directmail, e-mail i SMS to dobrze znane marketerom narzędzia marketingu bezpośredniego. Postanowiliśmy połączyć je z najnowszymi instrumentami: oferowanym przez nas od kilku miesięcy PURLON-em, czyli stroną internetową ze spersonalizowaną pod konkretnego klienta ofertą. Aby wzmocnić siłę przekazu marketingowego w usłudze PinPoint dołączane są materiały video, które dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii są także spersonalizowane pod konkretnego użytkownika – mówi Michael Banaszczyk, Marketing & Sales Manager w Emerson DC .

PinPoint zapewnia synergię najskuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego w ramach jednego w pełni integralnego i zautomatyzowanego narzędzia, które daje możliwość dotarcia do klientów z wartościową ofertą. Gwarantuje to zwiększenie efektywności działań marketingowych, rozwój trwałych i wartościowych relacji z klientami oraz  optymalizację kosztu dotarcia do pojedynczego odbiorcy.

Dzisiejsi konsumenci korzystają z bardzo bogatego wachlarza narzędzi komunikacji. Integracja w usłudze PinPoint aż pięciu różnych kanałów dotarcia gwarantuje, że przekaz dotrze do klienta. Jednocześnie może wybrać najwygodniejszy z jego punktu widzenia kanał komunikacji zwrotnej: może potwierdzić chęć skorzystania z oferty np. na przygotowanej dla niego stronie internetowej albo odesłać tradycyjną pocztą formularz w formie papierowej. Połączenie wygody i personalizacji powoduje, że przesyłka bardziej zwraca uwagę klienta i zachęca do zapoznania się z jej zawartością. W ten sposób reklamodawca buduje zaangażowanie odbiorcy, które jest kluczowe w procesie sprzedaży oraz zwiększaniu lojalności klienta. Na dojrzałych rynkach europejskich dobrze zaplanowane kampanie tego typu uzyskują response rate na poziomie nawet 20-50%  – tłumaczy Michael Banaszczyk.

Do współpracy przy usłudze PinPoint firma Emerson DC zaprosiła renomowane studio animacyjne – POLKA n’ TANGO.Zespół grafików i animatorów POLKA n’ TANGOod kilkunastu lat zajmuje się kreacją oraz produkcją filmów animowanych i reklamowych dla agencji reklamowych, domów mediowych oraz konkretnych marek, m.in.: Saatchi&Saatchi, McCann-Erickson, LOWE, BBDO, Leo Burnett, Publicis, ORANGE czy PZU.

Emerson Direct Communication posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie kompleksowych usług direct mailingowych i obecnie jest największym, niezależnym lettershopem w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma posiada innowacyjne centrum zarządzania danymi oraz korespondencją. Jako jedyna w kraju zapewnia pełną obsługę, która obejmuje: mailingi transakcyjne, mailingi promocyjne, komunikację  multikanałową, fulfillment oraz logistykę. Spółka Emerson Direct Communication została wydzielona w 2014 roku ze spółki Emerson i należy do Grupy Kapitałowej Emerson.

Połączenie doświadczenia Emerson DC w marketingu bezpośrednim oraz doświadczenia POLKA n’ TANGO w animacji pozwala na wprowadzenie na rynek kompleksowej usługi najwyższej jakości.

AM Art-Media Agencja PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.