Skuteczna komunikacja marki procentuje – Portal PR - 24PR




Skuteczna komunikacja marki procentuje

14.07.2014 Kategoria: Marka. Autor: admin

Czas na podsumowanie pierwszej fazy kampanii mediowej, realizowanej przez włoskiego producenta makaronów i sosów Barilla w ramach intensywnego rozwoju marki w Polsce.

Pierwsze półrocze 2014 roku stało pod znakiem intensywnej komunikacji wizerunkowej w telewizji i internecie. Celem było osiągnięcie wzrostu świadomości marki wśród konsumentów i zwiększenie sprzedaży na polskim rynku makaronów.

Działania reklamowe i PR sfocusowane na precyzyjnie dopasowaną grupę docelową przyniosły efekt w postaci ponadplanowej sprzedaży. W porównaniu z rokiem ubiegłym, Barilla zwiększyła sprzedaż o 40 procent. Warto zauważyć, że w tym samym czasie rynek pozostał stabilny.

Jak mówi Marta Martys, marketing manager firmy Barilla w Polsce – Tak dobre wyniki sprzedaży świadczą o osiąganiu założonych celów szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej – rosnącej znajomości marki, która szybko przekłada się na zwiększoną rotację. Cieszy nas również to, że dystrybucja rośnie, a Barilla staje się znacznie bardziej dostępną marką.

Już wkrótce rusza kolejna faza kampanii telewizyjnej. Kontynuowane będą także zróżnicowane działania w internecie od standardowych banerów po dedykowane sekcje kulinarne i reklamy wideo na gazeta.pl, ugotuj.to, tvnplayer.pl, vod.pl, filmweb.pl, smaczneblogi.pl, facebook.pl youtube.pl i wiele innych.

Działania reklamowe Barilla uzupełnione są o stałe działania PR w prasie i internecie oraz wydarzenia specjalne, organizowane dla przedstawicieli mediów. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Y&R (TV) oraz faceADDICTED (internet i Social Media), za zakup mediów – Media Direction, natomiast za komunikację marki do mediów – agencja Pegasus PR.

Pegasus PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.