Think Kong dla Rimmel Polska na Instagramie – Portal PR - 24PR




Think Kong dla Rimmel Polska na Instagramie

08.07.2014 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: admin

Agencja Think Kong wprowadzi markę Rimmel, lidera kosmetyków kolorowych w Polsce, na nową platformę komunikacji w social media.[1]

Do głównych działań Think Konga należy przygotowanie i implementacja długofalowej strategii działań marki Rimmel na platformie Instagram. Realizacja kampanii odbywa się w synergii z działaniami prowadzonymi w blogosferze, a także w powiązaniu z działaniami reklamowymi w innych kanałach social media.

Za realizację całości projektu odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Agnieszkę Jałowiec, Senior Social Media Consultant, przy wsparciu Anity Wojtaś – Jakubowskiej, Client Service Director agencji Think Kong.

Klient został pozyskany w wyniku konkursu ofert. Kontrakt obejmuje roczną współpracę, która rozpoczęła się 1 lipca br.

Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2013 r. Think Kong jest członkiem pierwszej międzynarodowej sieci agencji social mediowych BOX Europe. Jest też partnerem międzynarodowej sieci eBuzzing obecnej m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa w ramach grupy On Board, w skład której wchodzi agencja public relations On Board PR Ecco Network. Think Kong była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC, Magellan Awards, Stevie Awards) za niektóre ze swoich największych projektów m.in. Sony i Adobe. Agencja realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. KLM, Air France, Groupon, Proama, Vision Express, Mlekovita, Tomme Tippee, Sundance Channel.

RIMMEL powstał w 1834 roku, w Londynie. Twórca marki, Eugene Rimmel był wizjonerem w kategorii makijażu. Osobowość marki Rimmel opiera się o „mądrość płynącą z londyńskich ulic”: zmyślna i zabawna. Rimmel jest marką makijażową która polega na swoim długoletnim doświadczeniu i celebruje londyński styl. Młode kobiety chcą mieć wybór i różnorodność w tym kim chcą być. Kobiety nie chcą ustanawiać zasad piękna, są znudzone podróbkami i perfekcyjnym wyglądem, nie lubią fałszu. Kobiety chcą czegoś prawdziwego i osiągalnego. Kobiety chcą stosować markę, która pomoże im wyrażać ich indywidualizm oraz da im prawo do łamania zasad.

Rimmel oferuje produkty innowacyjne, wyznacza trendy. Rimmel to fajna („cool”) londyńska marka. Wszystko co wiąże się z marką to zabawa („fun”) i wydarzenie („happening”) – to coś naprawdę up to the minute. Rimmel oferuje produkty wysokiej jakości, szeroką gamę kolorystyczną i pozwala MI bawić się  i eksperymentować. Oferuje produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie.

On Board Public Relations Sp. z o.o.,

[1]AC Nielsen, Panel Data Total Poland, Moving Annual Total as of MA’2014

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.