Hejtometr.pl – mierzy poziom polskiego hejtu w sieci – Portal PR - 24PR




Hejtometr.pl – mierzy poziom polskiego hejtu w sieci

05.08.2014 Kategoria: Internet. Autor: admin

Anonimowość w Internecie, choć tylko pozorna, nadal sprawia że dyskurs publiczny w polskiej sieci utrzymuje się na bardzo niskim poziomie. Agresja słowna stale narasta i zdaje się, że brakuje sposobu na skuteczną walkę z tym zjawiskiem.

Projekt Hejtometr.pl został powołany do życia, by móc je profesjonalnie monitorować i analizować. Wierzymy, że współpracujący z nami analitycy i stale powiększające się grono wolontariuszy, pomogą nam efektywnie zbadać poziom hejtu w polskim Internecie.

Jak to działa?

W każdym miesiącu poddajemy analizie komentarze zamieszczone pod pięćdziesięcioma artykułami opublikowanymi w czołowych polskich serwisach. Każdy z nich zostaje zaklasyfikowany do jednej z trzech kategorii:

• 1 – opina negatywna merytoryczna, tzw. konstruktywna krytyka;
• 2 – opinia negatywna nie merytoryczna, tzw. hejt;
• 3 – opinia zgłaszana do administratora forum, ze względu na niezgodność z regulaminem, tzw. super hejt.

Dane te zostają wprowadzone do Hejtometr.pl, który wskaże procentowy udział opinii z kategorii 2 i 3 we wszystkich wypowiedziach, jeżeli:

• stanowią one mniej niż 30%, wówczas serwis zostaje uznany za taki, gdzie uczestnicy dyskusji tolerują się,
• jest ich od 30 do 60%, komentujący nie lubią się,
• ponad 60%, forum zostaje uznane za takie, gdzie rozmówcy nienawidzą się.

Wszystkie informację znajdują się na stronie hejtometr.pl

Jeżeli Ciebie również niepokoi narastające zjawisko hejtowania w sieci – odezwij się michal@apostolowieopinii.com i dołącz do grupy wolontariuszy, pracujących z nami nad tym, jedynym w Polsce, tego typu projektem.

Wszystkim, mającym ochotę zhejtować ten projekt, ułatwiamy zadanie. Na stronie hejtometr.pl znajdziecie świeżą dawkę hejtów. Wystarczy, że je skopiujecie i udostępnicie. Udanej zabawy.

Sliced Onion Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.