Nowy specjalista w Codemedia – Portal PR - 24PR




Nowy specjalista w Codemedia

23.09.2014 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Do zespołu niezależnej agencji mediowej Codemedia dołączył Nikodem Sarna, który objął stanowisko programmatic specialist. Nikodem Sarna w Codemedia będzie zajmował się przede wszystkim obszarem programmatic i RTB, a także szerzej rozumianym performance marketingiem. Posiada ponad dwuletnie doświadczenie w tej dziedzinie, które zdobywał pracując w Starcomie i w firmie Netsprint. Nikodem Sarna będzie wspierał zespół realizujący projekty m.in. dla Polkomtela.

Codemedia jest największą niezależną agencją mediową w Polsce działającą w segmencie wspierania sprzedaży przy pomocy kanałów mediowych, zarówno tej będącej efektem bezpośredniego odzewu na komunikację, jak i tej odroczonej w czasie i miejscu (kanale dystrybucji).  Firma koncentruje się przede wszystkim na nowoczesnych mediach
– Internecie, telewizji, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych i BTL. Pozycję rynkową buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów.  Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych przez agencją działań.

Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a wśród nich znajdują się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM, Novascon Pharmaceuticals, FM Bank, Idea Bank, BIZ Bank, Saxo Bank Polska, Robert Bosch, Yves Rocher, Olewnik, Ebay, Lewiatan Holding i inni.

Triple PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.