Stadion Juventusu w pomarańczowym kolorze Jeepa Renegade – Portal PR - 24PR




Stadion Juventusu w pomarańczowym kolorze Jeepa Renegade

27.09.2014 Kategoria: MOTO. Autor: admin

Podczas meczu ligowego Juve – Cesena, Jeep® zaprezentował kibicom model Renegade, pierwszy samochód Fiat Chrysler Automobiles wyznaczający pionierskie wejście marki do segmentu małych pojazdów sportowo-użytkowych.
Na stadionie Juventusu, wśród sugestywnych choreografii i „kibiców wbiegających na boisko” odżywa emocjonujący spot Jeepa Renegade.

Z okazji wprowadzenia na rynek nowego modelu, Jeep wybiera stadion Juventusu, by wzmocnić swój związek z drużyną „Biało-Czarnych”.

W dniu 24 września br. na turyńskim stadionie Juventusu odbył się niecodzienny mecz. Marka Jeep, która od trzech sezonów współpracuje z drużyną Biało-Czarnych, wybrała mecz Juve – Cesena, aby zaprezentować szerokiej publiczności nowego Renegade, pierwszy samochód  Fiat Chrysler Automobiles wyznaczający pionierskie wejście marki do segmentu małych pojazdów sportowo-użytkowych.

Kilka dni od pierwszej emisji na ekranach telewizyjnych teledysku reklamującego nowy model Renegade, Jeep postanowił umożliwić kibicom obecnym na meczu przeżycie emocji, o których mówi teledysk, właśnie na stadionie drużyny Biało-Czarnych, podkreślając raz jeszcze związek pomiędzy Jeepem a drużyną Mistrzów Włoch, dwoma markami, ikonami w swojej dziedzinie, które mają w swoim DNA historię, na którą składa się autentyczność, pasja i umiejętność stawiania czoła wszelkim wyzwaniom.

 

Przed i w trakcie meczu, przy wejściu oraz na samym stadionie Juventusu, Jeep stworzył niecodzienne i ciekawe sytuacje przedstawione w teledysku. Liczni aktorzy, na oczach zaskoczonych kibiców udawali surfingowców niosących deski surfingowe, grali na gitarze w strefach dla Vip-ów, uprawiali stretching na boisku. Tak jak w teledysku, również na stadionie piłkarskim, Jeepowi Renegade „udało się” zmienić codzienne sytuacje w coś niezwykłego.

Ale nie tylko, Jeep zaangażował w to niezwykłe wydarzenie cały stadion. Publiczność stała się bohaterem sugestywnych choreografii, dzięki 30.000 t-shirtów z logo Renegade rozdanych na trybunach, które zabarwiły stadion Juventusu na pomarańczowo, kolor będący symbolem  nowego małego SUVa.

Echa tej inicjatywy wyszło poza stadion: kibice podzielili się swoimi doświadczeniami na kanałach społecznościowych, poprzez oficjalne hashtagi #renegade #forzaj i #skyisthelimit – „tajemniczy” hashtag używany przez Juventus na swoich oficjalnych kanałach przed meczem, aby zapowiedzieć niespodziankę, która oczekiwała na fanów po przybyciu na stadion.

Przed rozpoczęciem meczu, logo Renegade zostało zaprezentowane podczas ceremonii odbywającej się w niezwykłej scenerii, dzięki licznym unoszącym się pomarańczowym balonom, z udziałem mistrza Juventusu, Andrea Pirlo, który pojawił się na stadionie, wzbudzając największy aplauz publiczności.

Po gwizdku kończącym pierwszą połowę meczu, wszyscy aktorzy wyszli na boisko z 30 gigantycznymi balonami, tworząc ciekawe choreografie wokół logo Renegade umieszczonego na środku boiska.

Na ogromnym ekranie zaprezentowano nowy teledysk dedykowany nowemu modelowi Jeepa – Renegade. Za pomocą sugestywnych obrazów i ciekawego tekstu piosenki napisanej przez młodego artystę Victora, zaangażowanego przez markę Jeep w przygotowanie spotu pokazano, jak nowy Renegade zmienia zasady gry, przekształcając codzienność w niesamowitość.

Wolność, autentyczność, pasja oraz chęć odkrywania nowych horyzontów, zmieniając ustalone zasady: to cechy nowego Jeepa Renegade, małego „globtrotera”, który zmienia reguły gry i z pewnością przyczyni się do zwiększenia fazy silnego wzrostu marki w Europie: +48,1% w lipcu i +45,2% w sierpniu. Dodatkowo, w pierwszych ośmiu miesiącach 2014 Jeep zarejestrował ponad 21.700 samochodów, 44,7%  więcej w stosunku do tego samego okresu 2013 r.

Produkowany we Włoszech w zmodernizowanym zakładzie SATA w Melfi w regionie Basilicata i sprzedawany na ponad 100 rynkach na całym świecie, w tym w USA, nowy Jeep Renegade wyróżnia się charakterystyczną stylistyką i oferuje proporcje odpowiednie zarówno do jazdy miejskiej, jak i po bezdrożach. Może poszczycić się niesamowitymi zdolnościami terenowymi, najlepszymi w swojej klasie, doskonałą dynamiką jazdy, ekskluzywną, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów, dwoma systemami napędu, oszczędnymi silnikami oraz szeroką gamą  systemów z zakresu bezpieczeństwa.

 

najnowsze filmy

wyszukiwanie zaawansowane

Szukaj…

Od

Do

Szukaj

Zdjęcia


Zdjęcia powiązane


Załączniki


Linki


Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.