Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR z nowym Prezesem – Portal PR - 24PR




Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR z nowym Prezesem

30.09.2014 Kategoria: Organizacje. Autor: admin

W związku z odejściem Igora Kaleńskiego, dotychczasowego prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, ze struktur Saatchi & Saatchi, 29 września 2014 r. zostało zwołane Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków w celu wybrania nowego prezesa Stowarzyszenia. Ponadto była to również okazja do przyjęcia nowego członka.

Jeszcze przed dokonaniem wyboru nowego prezesa SKM SAR, zebrani członkowie zadecydowali o przyjęciu do Stowarzyszenia nowego członka. W drodze głosowania, zadecydowano, że do grona SAR oficjalnie dołączy Polymus Events. Tym samym agencja weszła również w skład Klubu Agencji Eventowych.

Następnie w drodze tajnego głosowania zebrani członkowie SKM SAR zadecydowali, że nowym prezesem zostanie Szymon Gutkowski reprezentujący DDB Warsaw. Reszta Zarządu SKM SAR pozostała bez zmian. Oznacza to, że obecnie w jego skład wchodzą:

Szymon Gutkowski – Prezes Zarządu (DDB Warsaw)

Olga Sobieraj – Członek Zarządu (Ogilvy&Mather Poland)

Izabela Albrychiewicz – Członek Zarządu (MEC)

Jakub Kamiński – Członek Zarządu (Brain)

Marcin Gaworski – Członek Zarządu (180heartbeats)

Michał Kazimierczak – Członek Zarządu (Young & Rubicam)

Radosław Miklaszewski – Członek Zarządu (Walk)

Oprócz tego ustępującemu prezesowi – Igorowi Kaleńskiemu, przyznano honorowe członkostwo w SKM SAR.

Ponadto Paweł Kastory (DDB Warsaw), już po zakończeniu Zebrania Walnego, złożył rezygnacje z miejsca w Radzie Nadzorczej SKM SAR. Krok ten został uargumentowany troską o dobro całej organizacji, tak aby jedna firma nie była nadreprezentowana we władzach SKM SAR.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.