25/25 lat: Marki dla Polski – Wyróżnienia rozdane – Portal PR - 24PR




25/25 lat: Marki dla Polski – Wyróżnienia rozdane

03.10.2014 Kategoria: Imprezy, Marka. Autor: admin

Dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski magazyn „Brief” opracował zestawienie „25/25 lat: Marki dla Polski”, które prezentuje 75 polskich marek o największym potencjale do budowania silnej marki naszego kraju. Z tej okazji 2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbyła się uroczysta gala, podczas której laureatom zostały rozdane wyróżnienia.

Staropolskie przysłowie mówi: „Gdańska gorzałka, toruński piernik, krakowska panna, warszawski trzewik – najlepsze rzeczy w Polsce”. Redakcja magazynu „Brief” postanowiła uaktualnić owe porzekadło i wybrać 75. marek tworzących wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie. Marek, które niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców – potencjalnych turystów czy inwestorów. Zestawienie opublikowane zostało w trzech odsłonach – „Marki”, ”Ludzie” oraz „Miejsca i Wydarzenia”.

Zestawienie jest efektem wielu godzin barwnych, intensywnych i niekończących się dyskusji, które rozgrzewały redakcję magazynu „Brief” w ciągu ostatnich paru miesięcy. Niepodważalnym jest fakt, iż jest to zestawienie kontrowersyjne, bo wymagało odrzucenia wielu wspaniałych inicjatyw, na rzecz innych, czasem względnie młodych, ale rokujących, w których działaniu widać jednak i determinację, i metodę, czyli to, co jest kluczowe w procesie realizacji jakiegokolwiek działania. Dlatego też, w kompozycji „Marek dla Polski” zaprezentowane są typy, których zabraknąć zwyczajnie nie mogło, które rozsławiają nasz kraj od lat i które nas samych napawają optymizmem. Są również propozycje nieco mniej oczywiste, których rozwój dopiero nabiera tempa i rozmachu, lecz którym kredyt zaufania  jest niezwykle potrzebny – mówi Michał Wolski, zastępca redaktora naczelnego „Brief”.

marki dla Polski

2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbyła się uroczysta gala. Wręczenie wyróżnień poprzedziła debata „Jak skutecznie budować wizerunek Polski” poprowadzona przez redaktora naczelnego magazynu „Brief” Grzegorza Kiszluka. W rozmowie udział wzięli: Aleksandra Piszczorowicz, dyrektor marketingu i sprzedaży w Totalizatorze Sportowym; Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu w PKO Bank Polski;  Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes POT; Monika Piątkowska, wiceprezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych; Tomasz Zahorski, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu w Marvipol Development oraz Michał Szapiro, partner zarządzający 24/7 Comunication. Podczas debaty odpowiadali na pytania co najtrwalej buduje silny wizerunek kraju, co jest najbardziej skuteczne w takich działaniach – kampanie czy tworzenie i promowanie konkretnych marek oraz kto powinien się zajmować budowaniem wizerunku naszego państwa.

Podczas wydarzenia zostali uhonorowani przedstawiciele nie tylko marek komercyjnych, ale także najwybitniejsi Polacy, w tym Profesor Krzysztof Penderecki, który w swoim podziękowaniu pisze – Czuję się szczególnie wyróżniony i zaszczycony, że znalazłem się w gronie tak wybitnych Polaków, którzy od lat kreowali wizerunek Polski na świecie. Wśród tej listy jest kilku moich przyjaciół, ale po pierwsze Ci wszyscy, którzy znaleźli się na tej liście, to ludzie, wobec których mam ogromny szacunek. Za ich postawę i kreowanie wizerunku tej najlepszej Polski na świecie. Wśród uhonorowanych znalazł się również Jerzy Owsiak, który zdobył aż trzy wyróżnienia za stworzenie marek – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Przystanku Woodstok oraz Jurka Owsiaka. Jak przekonuje sam nagrodzony – W nas, Polakach tkwi dobra marka. Musimy tylko o nią zadbać.

Wyróżnione marki:

Marki komercyjne: 4F, Asseco Poland, Atlas, CD PROJEKT, DICE+, Dr Irena Eris, Fakro, GPW, Hortex, Inglot Cosmetics, KGHM, Lotos, LOTTO, Oknoplast, PESA, PKO, Platige Image, PLL LOT, PZU, Reserved, Solaris, Verva, Wyborowa, X-TB, Żubrówka

Ludzie: Tomasz Bagiński, Zbigniew Boniek, Leszek Czarnecki, Marcin Gortat, Agnieszka Holland, Krzysztof Hołowczyc, Krzysztof Kieślowski, Justyna Kowalczyk, Robert Kubica, Jan Kulczyk, Mateusz Kusznierewicz, Stanisław Lem, Robert Lewandowski, Adam Małysz, Leszek Możdżer, Jerzy Owsiak, Jan Paweł II, Krzysztof Penderecki, Roman Polański, Agnieszka Radwańska, Anja Rubik, Tomasz Stańko, Andrzej Wajda, Wilhelm Sasnal, Lech Wałęsa

Miejsca i wydarzenia: Audioriver, Camerimage, Jasna Góra, Konkurs Chopinowski, Kraków, Mazury, Morskie Oko, Off Plus Camera, Open’er Festiwal, Oświęcim, Poznań, Puszcza Białowieska, PWSFiT w Łodzi, Solidarność, Stadnina Koni Janów Podlaski, Toruń, Tour de Pologne, Trójmiasto, Warszawa, Wieliczka, Woodstock, WOŚP, Wrocław, Zamek w Malborku, Zatoka Pucka

http://youtu.be/MF4mUCFYSBI

Magazyn „Brief“

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.