Agnieszka Tomczak-Tuzińska dyrektorem marketingu Atrium – Portal PR - 24PR




Agnieszka Tomczak-Tuzińska dyrektorem marketingu Atrium

06.10.2014 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Agnieszka Tomczak-Tuzińska dołączyła do Atrium Poland Real Estate Management, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Nowa dyrektor posiada dwunastoletnie doświadczenie w sektorze nieruchomości oraz siedemnastoletnie w branży marketingowej, zdobyte podczas piastowania stanowisk dyrektorskich w wiodących międzynarodowych firmach.

Liczne nagrody za udane kampanie marketingowe Caelum oraz sześć otwarć centrów handlowych to tylko niektóre sukcesy Agnieszki Tomczak-Tuzińskiej. Nowa dyrektor Atrium praktyczną wiedzę o rynku centrów handlowych zdobyła, pracując w takich firmach, jak: Caelum Development Group i Hossa S.A. Była współzałożycielem oraz dyrektorem marketingu i analiz CREAM Caelum Real Estate Asset Management, gdzie odpowiadała za: stworzenie strategii dla centrów handlowych znajdujących się w portfelu firmy, aktywne wsparcie działu leasingu, projekty doradcze i marketingowe oraz wprowadzenie marki Caelum Real Estate Asset Management na rynek. Zasiada w Jury PRCH Retail Awards.

W latach 2003 – 2006 pracowała jako dyrektor marketingu centrum handlowego Madison, gdzie odpowiedzialna była za tworzenie i wykonanie budżetu marketingowego, współpracę z najemcami oraz wprowadzenie marki Madison na rynek.

Karierę zawodową rozpoczęła w dziale strategii w Grupie A5 – Corporate Identity Consultancy. Przez pięć lat odpowiedzialna była za tworzenie i realizację strategii oraz obsługę kluczowych klientów m.in. takich jak: Orlen, mBank, Mulibank, Perła browar, Telewizja Polska, Stokrotka i inne na stanowisku Dyrektora Zarządzającego.

Atrium European Real Estate Limited

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.