Eska ROCK odświeża logo – Portal PR - 24PR




Eska ROCK odświeża logo

21.10.2014 Kategoria: Logotypy. Autor: admin

Radio Eska ROCK odświeża logo i rozpoczyna proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej. Lifting logotypu radia Eska ROCK ma na celu podkreślenie interaktywnego charakteru stacji. Bazuje na prostocie i czytelnym przekazie. Kształtem nawiązuje do ikon używanych w urządzeniach mobilnych. Kolorystyka i czcionka pozostaje jak w poprzednim logotypie.
Pomysłodawcą nowego logo jest Zbyszek Frączek, dyrektor programowy radia Eska ROCK.

EskaROCK_– Eska ROCK na polskim rynku radiowym to zarówno bardzo silna marka, jak i popularny program radiowy, który wybiera coraz większa liczba fanów muzyki rockowej. Zmiana w logotypie Eski ROCK nie jest zmianą rewolucyjną, ale raczej ewolucyjną. Wychodzimy naprzeciw rosnącemu znaczeniu Internetu jako kanału dystrybucji tradycyjnych programów radiowych, co potwierdza rosnąca z miesiąca na miesiąc liczba słuchaczy odbierających program Eski ROCK poprzez stronę eskarock.pl, eskago.pl i aplikacje mobilne – mówi Zbyszek Frączek.

Eska ROCK nadaje od grudnia 2013 roku tylko w Warszawie i na nowej częstotliwości. Od tego czasu systematycznie pozyskuje na stołecznym rynku nowych słuchaczy, zwiększając zasięg dzienny w grupie celowej 20-39 lat z 6,4% w fali grudzień 2013- luty 2014 do 9,3% w fali lipiec- sierpień 2014. Radio Eska ROCK osiąga 8,8% udziału w czasie słuchania, co w porównaniu do fali grudzień 2013- luty 2014 daje wynik wyższy o 4,6 pkt. proc.

Również w skali ogólnopolskiej w grupie 20-39 lat Radio Eska ROCK wykazuje wzrosty słuchalności. Bezsprzeczny wpływ na tę dynamikę ma słuchalność stacji przez Internet. W grupie 20-39 zasięg dzienny Radia Eska Rock wynosi 1,4% w fali lipiec-wrzesień 2014. To o 0,4 pkt. proc. więcej niż wynik fali grudzień 2013- luty 2014. Średnio radia słucha 162 tys. Polaków w wieku 20-39 lat.

Radio Eska ROCK w swojej grupie celowej osiąga 1,1% udziałów w czasie słuchania. To o 0,3 pkt. proc. więcej względem fali grudzień 2013-luty 2014.*

* Źródło: Badanie Radio Track, Millward Brown, fale: lipiec 2014- wrzesień 2014 (wielkość próby w grupie 20-39: 8665), grudzień 2013- luty 2014 (wielkość próby w grupie 20-39: 8221), wskaźniki słuchalności: zasięg dzienny, udział w czasie słuchania (%)

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.