Jak szybko i intuicyjnie automatyzować marketing w małej i średniej firmie? – Portal PR - 24PR




Jak szybko i intuicyjnie automatyzować marketing w małej i średniej firmie?

27.10.2014 Kategoria: Marketing internetowy. Autor: admin

Wraz z rozwojem mediów i wzrostem liczby kanałów komunikacji, małe i średnie firmy poszukują nowych możliwości pozyskiwania i utrzymania klientów. Jedno na trzy przedsiębiorstwa z sektora MŚP upatruje w automatyzacji marketingu szansy na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Odpowiadając na potrzeby małych i średnich firm, iPresso wprowadza nowe, intuicyjne rozwiązanie – iPresso EXPRESS. Od teraz właściciel małej firmy np. kwiaciarni bądź piekarni, przy pomocy przyjaznego, prostego w obsłudze systemu wyśle do klienta newsletter, wiadomość o nowym produkcie, świeżej dostawie, bądź dedykowanej promocji. A wszystko zajmie tylko tyle czasu, ile zaparzenie i wypicie porannej kawy. Z rozwiązań iPresso korzystają duże koncerny takie jak Danone, Nutricia, Royal Canin i Wawel, a teraz czas na narzędzie dedykowane małym i średnim firmom.

Marketing Automation jest najszybciej rozwijającym się rozwiązaniem marketingowym w ostatnich pięciu latach. Ten kompleksowy system umożliwiający zaawansowaną komunikację z konsumentami stał się niezastąpionym narzędziem pracy marketerów. Firmy, w tym małe i średnie przedsiębiorstwa, wykorzystujące narzędzia nowoczesnego marketingu, takie jak systemy Marketing Automation, skuteczniej komunikują się ze swoimi klientami i osiągają najlepsze wyniki sprzedażowe.

Wszystkie narzędzia w zasięgu ręki

Promocja marki, budowa wizerunku oraz monitoring działań wymaga zaangażowania coraz większych zasobów oraz konieczności nadzorowania i korzystania z coraz większej liczby różnych aplikacji i serwisów internetowych. – Małym przedsiębiorstwom często brakuje odpowiedniego, marketingowego know-how. Dlatego poszukują usługodawców, którzy wiedzą jak pomóc im lepiej i skuteczniej poruszać się w świecie komunikacji wielokanałowej. Odpowiadając na ich potrzeby stworzyliśmy pierwszy system dedykowany właśnie firmom z sektora MŚP. Jest on niezwykle prosty, intuicyjny i przystosowany do samodzielnej obsługi, a jednocześnie łączy wszystkie narzędzia niezbędne do codziennej komunikacji z klientem. iPresso EXPRESS odciąża firmę z konieczności koordynowania zewnętrznych usług. – mówi Michał Wojciechowski, Prezes Zarządu Encja.com S.A., twórcy systemu iPresso.

Dużo więcej niż wysłanie maila

System pozwala na indywidualną, bardziej spersonalizowaną komunikację z klientami. W jaki sposób? Wyobraźmy sobie, że klient kwiaciarni zamawia w niedzielę bukiet róż. Już w poniedziałek rano możemy mu wysłać dedykowany e-mail, pytając czy kwiaty podobały się obdarowanej osobie oraz zachęcić do dalszych zakupów. System pomoże także w przygotowaniu newslettera np. z informacjami o dostawie świeżych kwiatów. Będąc właścicielem piekarni, stałym klientom możemy przypominać o dostępności ulubionego pieczywa lub powiadamiać ich o nowościach. Dzięki temu, że iPresso EXPRESS oferuje narzędzia do identyfikacji i monitoringu zachowania klientów na stronach www, możemy poznać ich preferencje, używane przez nich kanały komunikacji, a co za tym idzie wybrać najlepiej dopasowaną do nich treści oraz formę kontaktu (sms, e-mail, powiadomienie w mediach społecznościowych).

Prosty i intuicyjny

Obsługę iPresso EXPRESS możemy porównać do wykorzystania takich narzędzi jak Facebook czy Twitter. System jest uruchamiany automatycznie i bez pomocy informatyka. W prosty sposób pomaga uruchomić kampanię w Internecie. Wystarczy wprowadzić bazę kontaktów (ręcznie, z pliku Excel lub z formularza), przygotować wiadomość (e-mail, sms, newsletter lub post) wybrać gotowy scenariusz lub utworzyć go według własnego pomysłu i za pomocą jednego kliknięcia rozpocząć działania promocyjne. Potem pozostaje tylko obserwować wyniki, które system udostępnia w czasie rzeczywistym, a ponadto obrazuje je w postaci ikon: chmury, deszczu, słońca, dzięki czemu nie ma konieczności zagłębiania się w cyfry, aby dostrzec skuteczność kampanii.

Elastycznie i bez kontraktów

Wybrany rodzaj dostępu do platformy można modyfikować w czasie trwania danego abonamentu – jeżeli liczba kontaktów szybko i znacząco wzrośnie, możemy przejść na inną, bardziej zaawansowaną opcję. Korzystanie z systemu iPresso EXPRESS nie wymaga podpisywania długoletnich umów abonamentowych – wszystko dostępne jest w systemie Pay-per-use, co oznacza, że firma płaci za te funkcjonalności, z których rzeczywiście korzysta.

Więcej informacji o systemie można znaleźć na stronie: www.ipressoexpress.pl

O iPresso
iPresso to system Marketing Automation usprawniający procesy komunikacji z klientem, tworzony w ścisłej współpracy z marketerami. W jednym miejscu łączy usługi takie jak: e-mail marketing, e-PR, zarządzanie social media, monitoring mediów i zachowań konsumentów w Internecie, a także programy lojalnościowe. System dostępny jest w dowolnym miejscu i czasie. iPresso udostępniany jest w nowoczesnym, sprawdzonym modelu SaaS, co oznacza, że wszystkie informacje są zabezpieczone w Data Center spełniającym rygorystyczne wymogi. Z usług iPresso korzystają duże korporacje, firmy z sektora MŚP, miasta i uczelnie wyższe. System cieszy się zaufaniem największych polskich i międzynarodowych marek. Do klientów iPresso należą m.in.: Danone, Wawel, DM BPS, Infiniti.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.