Jerzy Dudek ambasadorem Premio – Portal PR - 24PR




Jerzy Dudek ambasadorem Premio

20.10.2014 Kategoria: Wizualizacja. Autor: admin

Po raz pierwszy w historii marki w Polsce sieć Premio Opony-Autoserwis będzie promować swoje usługi w telewizji. Bohaterem nowej kampanii, która dziś staruje, jest Jerzy Dudek – sześćdziesięciokrotny reprezentant Polski, bramkarz Feyenoordu Rotterdam, Liverpoolu oraz słynnego Realu Madryt, a obecnie zapalony kierowca wyścigowy i miłośnik motoryzacji.

Kampania skupia się na pokazaniu szerokiej oferty usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w 129 serwisach Premio na terenie całej Polski. Jerzy Dudek w spocie promuje również tegoroczną nowość: oponę zimową Goodyear UltraGrip 9.

„Nigdy nie ukrywałem, że motoryzacja to jedna z moich największych pasji. Nie tylko ścigam się w wyścigach, ale również każdego roku pokonuję tysiące kilometrów po polskich i europejskich drogach. Szukałem serwisu samochodowego godnego zaufania, który wyróżnia się profesjonalną, szybką obsługą i z którego można korzystać zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Marka Premio stawia właśnie na te wartości, dlatego propozycję współpracy przyjąłem z przyjemnością” – powiedział Jerzy Dudek.

„Marka Premio po raz pierwszy w Polsce promuje się w reklamie telewizyjnej, więc jesteśmy szczególnie dumni, że nasz debiut odbywa się we współpracy z Jerzym Dudkiem. Jurek dał się poznać nie tylko jako doskonały sportowiec, bramkarz, ale również jako świetny kierowca. Współpraca z nim ma na celu podkreślenie wartości, którymi kieruje się marka Premio – bezpieczeństwa, profesjonalizmu, a równocześnie szybkości serwisu zarówno w Polsce, jak i w dziesięciu innych europejskich krajach”– powiedziała Marta Sobieska, Marketing Manager Premio.

Jerzy Dudek ambasadorem Premio

Kampania koncentruje się na promocji usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w serwisach Premio. Jerzy Dudek mówi także o tegorocznej nowości: oponie zimowej Goodyear UltraGrip 9.

Promocja Premio Opony-Autoserwis z udziałem Jerzego Dudka została zrealizowana z wykorzystaniem pakietów tematycznych największych stacji telewizyjnych, m.in. TVN-u, Polsatu, AT Media oraz TVP. Kampania Premio pojawi się również na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Wspierać ją będą reklamy na platformach VOD, a także działania w mediach społecznościowych. Dodatkowo osoby, które korzystają z popularnej aplikacji Yanosik obejrzą reklamę Premio na swoich telefonach.

Reklamę można obejrzeć m.in. na: www.premio.pl oraz na Facebooku Premio.

Premio Opony-Autoserwis to obecnie 129 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 69 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.