Lowe Warsaw autorem nowej międzynarodowej kampanii ‘BE A PRO’ dla X-Trade Brokers – Portal PR - 24PR




Lowe Warsaw autorem nowej międzynarodowej kampanii ‘BE A PRO’ dla X-Trade Brokers

02.10.2014 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Agencja Lowe Warsaw przygotowała strategię i komunikację kampanii dla X-Trade Brokers w ramach przetargu, który wygrała w kwietniu br.

X-Trade Brokers, jeden z największych w Europie Środkowej domów maklerskich, specjalizujący się w obrocie instrumentami finansowymi rynku pozagiełdowego, startuje z nową kampanią promującą swoją platformę transakcyjną xStation. Kampania ma zachęcić początkujących inwestorów do zdobycia wiedzy i doświadczenia w inwestowaniu oraz zapoznania się z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi oferowanymi przez XTB.

Konkurs inwestycyjny XTB Trading Cup 2014, w którym do wygrania jest Porsche Cayman oraz wiele innych nagród, rozpoczyna się 5 października i jest poprzedzony miesięczną rozgrzewką, w trakcie której można przetestować platformę i zwiększyć swoje szanse na zwycięstwo.

Część konkursowa to pierwszy etap kampanii realizowanej w 10 krajach Europy. Obejmuje ona spot konkursowy, kreacje do kampanii display oraz platformę konkursową www.xtb.pl/beapro Przygotowane przez Lowe Warsaw responsywne narzędzie oferuje użytkownikom platformy konkursowej możliwość pogłębienia wiedzy na temat technologii XTB, korzystania z poradników video a także śledzenia na bieżąco postępów w konkursie przy użyciu dynamicznych rankingów. Lowe Warsaw przygotowało całą komunikację ATL oraz digitalową, w tym implementację na międzynarodowe rynki.

Drugim etapem komunikacji będzie kampania wizerunkowa XTB, za którą również odpowiada Agencja Lowe Warsaw.

Spot można obejrzeć tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=tjKYlpD5t10

Kampania konkursowa ruszyła 01.09 i będzie trwała do 30.10

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.