M3 Stuart w kampanii Liberty Ubezpieczenia – Portal PR - 24PR




M3 Stuart w kampanii Liberty Ubezpieczenia

13.10.2014 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Rusza II etap kampanii informującej o zmianie Liberty Direct w Liberty Ubezpieczenia. Spoty utrzymane są w konwencji autorskich programów Bogusława Wołoszańskiego, który jest twarzą kampanii. Promują one nową markę, ale też rozszerzoną ofertę produktów dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw.

„Ciekawostką nowego spotu jest czołg M3 Stuart, który wprowadza do kreacji element humorystyczny, tym niemniej w całej kampanii przedstawiamy Bogusława Wołoszańskiego jako eksperta, który informuje o faktach dotyczących strategicznej zmiany, przez jaką przechodzi obecnie Liberty Ubezpieczenia” – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct Liberty Ubezpieczenia.

„Mamy szeroki wybór polis mieszkaniowych, turystycznych i komunikacyjnych, a ostatnio uzupełniliśmy ofertę także o produkty dla sektora MŚP. Nasze ubezpieczenia można kupić przez Internet, telefon i u 8 tys. doradców w całej Polsce. Są to kluczowe przesłania naszej kampanii.” – dodaje Sylwia Zdulska, kierownik marki i strategii komunikacji marketingowej Liberty Ubezpieczenia.

Kreację telewizyjną przygotowała agencja Grey, za działania w Internecie odpowiadają Value Media i We Love Ads, natomiast zakup mediów koordynuje Havas Media. 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.

Marka Liberty Ubezpieczenia będzie systematycznie wprowadzana w całej komunikacji marketingowej ubezpieczyciela. Materiały marketingowe zostaną wymienione w multiagencjach, na drukach oraz wszystkich innych nośnikach. Zmiana nazwy i logo nie wiąże się ze zmianą danych adresowo-telefonicznych i nie wymaga dopełnienia żadnych formalności ze strony Klientów.

http://www.youtube.com/watch?v=yWuw0dcgvvs&list=UURudQ8J0-uUCAiNbd3fYe5A

Pitera Communications

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.