Adkontekst SSP i Adkontekst eCommerce pozytywnie ocenione przez wydawców (infografika) – Portal PR - 24PR




Adkontekst SSP i Adkontekst eCommerce pozytywnie ocenione przez wydawców (infografika)

27.11.2014 Kategoria: Internet. Autor: admin

154 właścicieli portali, serwisów internetowych i blogów wzięło udział w ankiecie satysfakcji wydawców emitujących reklamy w sieci Adkontekst. Wydawcy ocenili wysokość zarobków z emisji reklam, jakość obsługi oraz nowe rozwiązania wprowadzone w Adkontekście w 2014 roku.

W ostatnich miesiącach sieć Adkontekst wprowadziła wiele rozwiązań, żeby zwiększyć zyski wydawców. Najważniejsze z nich – uruchomienie Adkontekst SSP – zostało pozytywnie ocenione przez 94% partnerów sieci, którzy wzięli udział w badaniu. Dzięki temu mechanizmowi na powierzchniach reklamowych Adkontekst, obok standardowych kampanii rozliczanych w modelu za kliknięcia CPC, emitowane są także dodatkowe kampanie rozliczane za odsłony. Ponad 91% wydawców uznało, że łączenie tych dwóch niezależnych rodzajów emisji to dobry kierunek rozwoju sieci.

Bardzo wysoko oceniony został również wprowadzony w 2014 roku Adkontekst eCommerce. Dzięki temu rozwiązaniu w boksach Adkontekst emitowane są kampanie retargetingowe reklamujące produkty pochodzące ze sklepów internetowych, które wcześniej odwiedzili poszczególni użytkownicy. Aż 95% wydawców uważa, że uruchomienie takiej emisji to dobry pomysł.

Od 3 lat pytamy wydawców jak oceniają współpracę z naszą siecią reklamową i zawsze publikujemy te dane, bo działamy w przejrzysty sposób. Szczególnie istotne są dla nas opinie partnerów sieci na temat wprowadzonych nowości. Cieszymy się, że również w tym roku tak dobrze ocenili poziom innowacyjności Adkontekstu, ponieważ rozwijanie oferty dla wydawców to dla nas główny priorytet. Chcielibyśmy, by w przyszłym roku nasi partnerzy mieli jeszcze więcej powodów do zadowolenia ze współpracy z Adkontekst – mówi Przemysław Jurgiel-Żyła, dyrektor sieci wydawców Adkontekst.

Ocena zarobków w Adkontekst i pomocy dla wydawców

Wydawcy zostali również poproszeni o ocenę zarobków z emisji reklam Adkontekst. Ponad 22% badanych uważa, że zarobki w Adkontekst wzrosły w porównaniu do 2013 roku. Według 35,7% pozostały na podobnym poziomie. System wypłaty zysków w sieci Adkontekst został oceniony dobrze lub bardzo dobrze przez ponad 65% partnerów sieci. Jedynie 3,25% ankietowanych oceniło, że system funkcjonuje średnio. Wśród 154 ankiet nie znalazła się żadna negatywna opinia na ten temat.

Blisko 71% badanych uznało, że obsługa ze strony konsultantów Adkontekst jest na bardzo wysokim lub dość wysokim poziomie. Nie pojawiła się żadna negatywna opinia, podobnie jak w badaniu sprzed roku.

Wydawcy zostają w Adkontekst i chętnie polecają go innym

Partnerom Adkontekst zadano pytanie również o to, czy poleciliby sieć innym właścicielom stron internetowych i blogów. 92% ankietowanych uważa, że Adkontekst jest godny polecenia. Jest to niemal identyczny wynik w porównaniu do 2013 roku. Jednocześnie aż 94%. wydawców zadeklarowało, że zostaje z Adkontekst.

adkontekst-opinie-wydawcow-2014-infografika

Netsprint Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.