Emocje – kluczem zrozumienia użytkowników – Portal PR - 24PR




Emocje – kluczem zrozumienia użytkowników

29.11.2014 Kategoria: Aplikacje. Autor: admin

Badanie emocji czytelników, wywołanych po przeczytaniu artykułu pozwala zatrzymać (skupić) uwagę użytkownika na stronie Wydawcy. Dziś to duże wyzwanie. Z początkiem listopada na rynku pojawiała się nowa usługa Moodly BETA – narzędzie dla Wydawcy, które mierzy i analizuje jakie emocje wywołują treści publikowane na stronie. Algorytm Moodly na podstawie wyrażonych przez użytkownika emocji rekomenduje mu kolejne artykuły, którymi może być zainteresowany.

Moodly umożliwia nowe podejście Wydawcy do czytelnika. Tutaj każdy otrzymuje to czego oczekuje. Czytelnik szybką formę wyrażenia emocjonalnej opinii i podzielenia się nią ze znajomymi i dopasowane treści do swoich oczekiwań. Z kolei Wydawca zyskuje zaangażowanie użytkownika i dłuższy czas przebywania na stronie co przekłada się na większe zyski z reklam.

Dodatkowo system podpowiada jakie artykuły warto udostępnić w mediach społecznościowych, dzięki czemu Wydawca może zwiększyć zasięg organiczny profilu na Facebooku.

Przykładowe wdrożenie można znaleźć tutaj: epoznan.pl

Zainstalowanie Moodly zajmuje mniej niż 3 minuty. Usługa jest darmowa i nie pobiera danych osobowych chroniąc bezpieczeństwo i prywatność zarówno publikującego, jak i czytelnika.

W finalnej wersji projekt Moodly umożliwi dotarcie do użytkownika z konkretnym przekazem reklamowym, w zależności od jego emocji. Reklamodawca będzie mógł zbudować świadomość swojej marki w oparciu o emocje, a Wydawca zyska nową możliwość monetyzacji przestrzeni reklamowej.

http://www.moodly.org/pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.