Paweł Maliszewski nowym dyrektorem marketingu Payback – Portal PR - 24PR




Paweł Maliszewski nowym dyrektorem marketingu Payback

20.11.2014 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Do zespołu Loyalty Partner Polska, operatora multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK, dołączył Paweł Maliszewski. W październiku 2014 roku objął stanowisko Dyrektora Marketingu, przejmując obowiązki Marcina Drzewieckiego.

Paweł Maliszewski sprawuje funkcję Dyrektora Marketingu PAYBACK od 15 października 2014. Odpowiada za aktywność marketingową na poziomie strategicznym i operacyjnym – w tym budowanie relacji z uczestnikami Programu, rozwój narzędzi marketingu bezpośredniego, w tym internetowych i na platformy mobilne.

Zanim podjął pracę w Loyalty Partner Polska, pracował w PwC Polska, w dziale doradztwa dla instytucji finansowych gdzie specjalizował się w projektach dotyczących strategii rynkowej oraz zagadnień marketingowych i sprzedażowych. Wcześniej sprawował funkcję dyrektora departamentu marketingu i PR w randze członka komitetu wykonawczego Polbank EFG, pracował w firmie doradztwa strategicznego McKinsey & Company oraz Procter & Gamble. Paweł Maliszewski posiada szerokie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, PR i sprzedaży, szczególnie w sektorze bankowości detalicznej, usługach inwestycyjnych i zarządzania majątkiem, FMCG oraz nowych technologii, a także doświadczenie z projektów doradczych zrealizowanych dla branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej i paliwowej. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

PAYBACK Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.