Startuje TestMeToo – wersja 2.0 – Portal PR - 24PR




Startuje TestMeToo – wersja 2.0

23.11.2014 Kategoria: Technologie. Autor: admin

TestMeToo™ pierwszy na świecie organiczny generator treści działający w myśl filozofii engagement seeding ogłasza start nowej wersji systemu – 2.0.

TestMeToo™ funkcjonuje na polskim rynku marketingowym od 2011 roku. Platforma stworzona przez Andrzeja Geryka, założyciela i CEO firmy zgromadziła już ponad 80 tysięcy świadomych konsumentów, którzy chętnie testują nowe produkty i usługi, a przede wszystkim – dzięki innowacyjnym narzędziom online – dzielą się opiniami z najbliższym otoczeniem używając mediów społecznościowych takich jak Twitter, Facebook oraz forów internetowych i maili.

„Po kilkunastomiesięcznej fazie rozwoju i modyfikacji znacząco rozwinęliśmy mechanizmy wspomagające dzielenie się opiniami, kładąc szczególny nacisk na architekturę treści i wprowadzenie mechanizmów grywalizacyjnych przy wyznaczaniu zadań  dla członków społeczności zapraszanych do kolejnych projektów – powiedział Marek Gawdzik, Chief Marketing Officer TestMeToo™. „Ponadto wypracowaliśmy zaawansowane schematy selekcji użytkowników pozwalające na idealne połączenie ich z produktami na temat których posiadają znaczącą wiedzę i chcą być ich testerami.”– dodaje Gawdzik.

„Nowa odsłona TestMeToo™ to nie tylko setki godzin pracy doświadczonego zespołu programistów, psychologów behawioralnych, marketerów i ekspertów od komunikacji ale także ekspertów od testów produktowych oraz logistyków”– komentuje Andrzej Geryk, CEO TestMeToo™. „Dzisiaj, wraz ze startem nowej odsłony systemu jesteśmy gotowi podjąć najcięższe wyzwania zarówno produktowe jak i usługowe – na przykład testy w segmencie automotive – gwarantując przy tym sprawny seeding zaangażowania, setki opinii pochodzących z prawdziwych, rzetelnych testów i dotarcie bezpośrednie na dotąd niespotykanym poziomie”.

Kilka miesięcy temu TestMeToo™ przeprowadziło również projekty komercyjne dla uznanych polskich i światowych firm takich jak między innymi: Tan-Viet,  Procter&Gamble, L’Oréal, Dr Irena Eris, ZPC Bałtyk, RUCH S.A.

„Wyniki pierwszych projektów są w stu procentach zgodne z naszymi założeniami. Przy wysyłce ok. 1000 produktów, udało się wygenerować średnio ok. 980 opinii, z czego 87% miało ton pozytywny, a finalnie przekaz trafiał do 50 000 osób z grona znajomych osób biorących udział w teście. Obserwując wyniki, cały czas pracujemy nad kolejnymi modyfikacjami narzędzi seedingowych i mechanizmów grywalizacyjnych” – dodaje Jacek Pawlak, Chief Communications Officer TestMeToo™.

W trakcie prac nad systemem zespół TestMeToo™ opracował dwie zupełnie nowe definicje pojęć marketingowych, które mają znaczącą szansę przejść do historii komunikacji. Pierwszą z nich jest engagement seeding, drugą organic content generator. Dzięki nim możliwe jest pełne wykorzystanie zjawiska crowdsourcingu opinii.

Dokładną charakterystykę nowych pojęć można znaleźć w załączonej dokumentacji.

Dodatkowych informacji udziela:

Marek Gawdzik,

CHIEF MARKETING OFFICER TestMeToo™:

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.