Adkontekst i SALESmanago ze wspólną ofertą dla e-commerce – Portal PR - 24PR




Adkontekst i SALESmanago ze wspólną ofertą dla e-commerce

15.12.2014 Kategoria: Handel. Autor: admin

Netsprint, właściciel sieci reklamy Adkontekst oraz Benhauer, firma oferująca system marketing automation SALESmanago nawiązały współpracę i stworzyły wspólną ofertę dla klientów z branży e-commerce. Klienci SALESmanago zyskają możliwość wykorzystywania tego silnika do rekomendacji reklam emitowanych w sieci Adkontekst.

Retargeting i marketing automation to jedne z najsilniejszych obecnie trendów w digital marketingu. W raporcie Rynek Reklamy Kontekstowej w Polsce, opracowanym przez sieć Adkontekst, ponad 25% ankietowanych marketerów wskazało marketing automation jako jeden z priorytetów marketingowych, a ponad połowa badanych – targetowanie i personalizację przekazu reklamowego. Wspólna oferta Adkontekst i SALESmanago ułatwi prowadzenie zintegrowanych działań digital marketingowych stymulujących sprzedaż w sklepie internetowym i innych platformach eCommerce.
Na mocy umowy firmy włączają do oferty swoje produkty – reklamy spersonalizowane Adkontekst eCommerce oraz system marketing automation SALESmanago. Sieć Adkontekst udostępnia klientom korzystającym z rozwiązania SALESmanago swoją powierzchnię emisyjną skupiającą m.in. czołowe polskie portale i tworzy dla nich kampanie reklamowe w oparciu o retargeting spersonalizowany.
System marketing automation identyfikuje osoby pojawiające się na serwisie www klienta, monitoruje ich zachowanie (odwiedzone podstrony, czas, źródła wejść, słowa kluczowe na które nastąpiło wejście) i na tej podstawie automatycznie segmentuje klientów, tworzy alerty i powiadomienia oraz programy lead nurturing. Może również poinformować marketera o klientach, którzy dodali produkty do koszyka, ale nie dokończyli transakcji. Po nawiązaniu współpracy z Adkontekst, sklep internetowy będzie miał możliwość dotarcia do tych klientów za pomocą reklam Adkontekst eCommerce w oparciu o silnik rekomendacji SALESmanago.
Adkontekst eCommerce to spersonalizowana forma reklamy, rozliczana w modelu CPC, czyli dopiero po kliknięciu użytkownika w reklamę. Dynamiczne kreacje reklamowe są tworzone i wyświetlane w czasie rzeczywistym użytkownikom, którzy odwiedzali już wcześniej sklep internetowy (retargeting), ale np. nie dokonali zakupu. Emisja odbywa się na powierzchni sieci Adkontekst, zrzeszającej czołowe polskie portale, dzięki czemu reklamodawca może dotrzeć do 92% polskich internautów. Personalizacja reklam przekłada się na większe zaangażowanie internautów w przekaz reklamowy oraz skutecznie stymuluje wzrost sprzedaży w sklepie internetowym.
Systemy obydwu firm zostaną zintegrowane i sklepy internetowe korzystające z marketing automation będą mogły w prosty sposób uruchomić kampanię retargetingu spersonalizowanego Adkontekst eCommerce bez konieczności wklejania dodatkowych skryptów.
Adkontekst będzie odpowiedzialny za przygotowanie strategii emisyjnej, kampanii reklamowej oraz optymalizację pod kątem efektywności już w trakcie trwania kampanii. Reklamy będą serwowane w oparciu o trzy modele strategii: po wizycie, porzucony koszyk, kampania przypominająca.

W ramach współpracy konsultanci Netsprint będą również oferować wdrożenie platformy SALESmanago dotychczasowym klientom Netsprint.

Więcej informacji o Adkontekst eCommerce: http://www.adkontekst.pl/reklamodawcy/ecommerce
***
SALESmanago Marketing Automation to polski produkt, którego twórcą jest krakowski Benhauer, zajmujący obecnie 10 miejsce na świecie w rankingu firmy Datanayze, poświęconego platformom służącym do automatyzacji marketingu. System umożliwia identyfikację osób pojawiających się na stronie internetowej klienta, dokładny monitoring ich działań oraz budowanie w oparciu o zebrane dane szczegółowych profili zainteresowań klienta. Następnie realizuje automatyczne procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu. Pozwala serwować dynamiczną treść na stronie WWW, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.
Adkontekst to największa polska sieć reklamy kontekstowo- behawioralnej umożliwiająca emisję reklam na najbardziej opiniotwórczych i renomowanych witrynach polskiego Internetu, takich jak m.in. grupa WP, Onet, Interia, Gazeta.pl, NK.pl, serwisy PolskaPresse, Media Regionalne i setki innych serwisów branżowych oraz hobbystycznych. Łącznie powierzchnia sieci to serwisy internetowe ponad 2000 podmiotów o sumarycznym zasięgu ponad 92% użytkowników internetu w Polsce (zgodnie z Badaniami Gemius Megapanel). Więcej informacji o sieci znajduje się na stronie adkontekst.pl
Netsprint Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się polska firma z branży nowych technologii. Spółka istnieje od 2001 roku i specjalizuje się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy. Korzystają z nich największe firmy internetowe na kluczowych rynkach europejskich.
Kluczowe obszary funkcjonowania Spółki to: reklama kontekstowa i behawioralna, Audience Targeting, personalizacja przekazu (zarówno treści jak i reklam), Real Time Bidding, Content Marketing, zwiększanie konwersji na stronie WWW (wyszukiwanie oraz personalizacja). Firma dostarcza rozwiązania m.in. z zakresu: reklamy spersonalizowanej, audience buying w sieciach Adkontekst i ContentStream, oraz analityki użytkowników za pomocą Adkontekst Audience Report.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.