Grupa Euromedic od dzisiaj zmienia markę na AFFIDEA – Portal PR - 24PR




Grupa Euromedic od dzisiaj zmienia markę na AFFIDEA

10.12.2014 Kategoria: Organizacje. Autor: admin

Euromedic, działająca od prawie 15 lat w Polsce sieć oferująca usługi z zakresu diagnostyki i radioterapii, partner tzw. „szybkiej ścieżki onkologicznej” od dzisiaj zmienia się w AFFIDEA. Nowa marka łączy w sobie wszystkie wartości, zgodnie z którymi działa sieć – empatię w stosunku do chorych oraz profesjonalizm i najwyższą jakość usług medycznych. AFFIDEA tym samym staje się unikalną marką wyznaczającą nowe standardy opieki nad pacjentami w Polsce.

Polska, jako pierwszy kraj z 14 państw, w których działa Grupa Euromedic przejdzie zmianę tożsamości na AFFIDEA.

Nowa marka lepiej niż dotychczasowa odzwierciedla trzy najważniejsze wartości, którymi firma kieruje się w swojej codziennej pracy z pacjentami. Włoskie słowo AFFInita oznacza relację i więź z drugim człowiekiem. FIDE pochodzi z łaciny i oznacza wiarę oraz zaufanie. IDEA z kolei jest tym, co każe nieustannie się rozwijać i poszukiwać najlepszych rozwiązań. Elementem nadrzędnym w stosunku do wszystkich tych wartości jest ludzkie zdrowie.

– Jesteśmy firmą inną niż wszystkie, więc chcielibyśmy mieć nazwę, która nas wyróżni na rynku. Od teraz będziemy mieć unikalną markę, w pełni odzwierciedlającą nasze wartości. – mówi Jarosław Furdal, prezes AFFIDEA Polska.

Nad nową strategią marki pracowali Michał Korczeniewski, Corporate Marketing Director Grupy AFFIDEA oraz wybitny ekspert od strategii budowania marki Peter Economides, który pracował w najważniejszych światowych agencjach marketingowych takich jak TBWA oraz McCann Erickson między innymi przy kampanii „ThinkDifferent” firmy Apple oraz dla marek takiego formatu jak Audi, Nestle, Coca-cola czy L’Oreal. Za wdrożenie nowej marki w Polsce odpowiada Joanna Borczak, Dyrektor Marketingu AFFIDEA Polska.

– Decyzja o zmianie marki wynika nie tylko z potrzeby podkreślenia unikalności naszej firmy na rynku, ale także potrzeby globalnego ujednolicenia nazw wewnątrz Grupy. Polska, jako najważniejszy europejski rynek w firmie, jako pierwsza przejdzie proces zmiany tożsamości. Proces zmiany identyfikacji wizualnej obejmie wszystkie kraje, w których jesteśmy obecni. – mówi Michał Korczeniewski.

Firma od początku swojego istnienia przykłada ogromną wagę do wysokiej jakości usług oraz bezpieczeństwa i komfortu chorych. AFFIDEA od wielu lat pracuje wyłącznie z najlepszymi specjalistami w branży medycznej i korzysta z zaawansowanego technologicznie sprzętu radioterapeutycznego i diagnostycznego. Aby zwiększyć bezpieczeństwo pacjentów, we wszystkich placówkach AFFIDEA oferujących usługi z zakresu tomografii komputerowej wdrażany jest obecnie program DoseExcellence, który optymalizuje dawkę promieniowania jonizującego w obrazowaniu medycznym. Komfort pacjentów, na który nacisk kładzie Grupa AFFIDEA oznacza nie tylko sposób w jaki odnosi się do nich personel medyczny.

Wprowadzany jest również szereg udogodnień dla chorych takich jak możliwość umówienia badania online czy nieograniczony dostęp do łącza Wi-Fi, dzięki któremu pacjenci będą mogli swobodnie skorzystać z Internetu w każdym z centrów. Jest to początek wielu zmian, które będą wprowadzane przez AFFIDEA w najbliższych miesiącach.

– AFFIDEA jako jedyna firma medyczna w Polsce stale współpracuje z jednym z najlepszych ośrodków onkologicznych w Stanach Zjednoczonych – Houston Methodist Hospital, co pozwala nam na wspólne wypracowywanie nowoczesnych standardów w radioterapii – to zdecydowanie wyróżnia naszą markę – mówi Joanna Borczak.

Wartości jakimi kieruje się Grupa AFFIDEA oddaje również nowe logo sieci zaprojektowane przez znane greckie biuro projektowe – Beetroot Design Group, odznaczone najważniejszymi wyróżnieniami i nagrodami w dziedzinie projektowania, m.in. Red Dot Design Awards.

Litera „a” zawarta w logo AFFIDEA zbudowana jest z dwóch kluczowych elementów, symbolizujących ludzką empatię, która jest bardzo istotnym elementem terapii, a zarazem profesjonalizm i perfekcjonizm w opiece nad pacjentami – tłumaczy Joanna Borczak

– Nowa tożsamość wizualna naszej Grupy jest z jednej strony zwieńczeniem działań, jakie aktualnie przeprowadzamy w firmie z myślą o pacjentach, a z drugiej strony punktem wyjścia do dalszych zmian w całej Grupie AFFIDEA – mówi Michał Korczeniewski.

Zmiany związane z wdrożeniem nowej identyfikacji wizualnej potrwają do końca tego roku. W wielu miejscach w Polsce nowe oznakowanie oraz zmiany wewnątrz placówek są już widoczne.

W Polsce firma AFFIDEA (dawny Euromedic) obecna jest od 2000 roku. Sieć działa w 14 krajach w Europie: w Polsce, na Węgrzech, w Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Grecji, we Włoszech, w Turcji, Czechach, Portugalii, Bułgarii, Szwajcarii, Irlandii oraz na Litwie. To jeden z największych inwestorów i świadczeniodawców usług w ramach Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (PPP) w Europie. W 145 centrach medycznych, będących wyłączną własnością firmy, zapewnia wysokiej jakości diagnostykę obrazową i laboratoryjną oraz usługi z zakresu radioterapii onkologicznej. Firma zatrudnia blisko 3000 wykwalifikowanych specjalistów medycznych, w tym 800 lekarzy. Od początku swojej działalności spółka zainwestowała w Polsce ponad 400 milionów złotych w rozwój nowoczesnych technologii medycznych, z których na co dzień korzystają polscy pacjenci.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.