Reklamy ads.allegro już po testach mobilnych. – Portal PR - 24PR




Reklamy ads.allegro już po testach mobilnych.

09.12.2014 Kategoria: E-biznes. Autor: admin

Przez miesiąc kilkuset sprzedawców testowało na urządzeniach mobilnych nowy system promocji ofert w Allegro. Dzięki usłudze ads.allegro sprzedawcy mogą zaprezentować swoją ofertę na pierwszym miejscu listy wyszukiwania Allegro. Opłaty za nową usługę pobierane są w modelu CPC (opłata za kliknięcie), a z promocji można skorzystać z dowolnym budżetem. Sprzedawcy wybierają oferty do promowania, ustawiają stawkę za kliknięcie oraz miesięczny limit wydatków na reklamy ads.allegro. Od tego momentu ich oferty specjalnie oznaczone są jako promowane na Allegro i znajdują się na samej górze listy wyszukanych produktów.

System jest w pełni zautomatyzowany, więc sprzedawca nie musi wybierać kategorii, nie określa słów kluczowych i kreacji – system wykonuje to za niego, korzystając z tytułu i opisu oferty. Od strony technologii za projekt ads.allegro odpowiada Netsprint – firma specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy, a jednocześnie właściciel największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst. Przy emisji reklam ads.allegro system uwzględnia bieżące zapytania do wyszukiwarki lub wybraną kategorię przez użytkowników (wkrótce dodane zostaną również profile behawioralne), co znacznie zwiększa szanse na konwersję, czyli na zakup reklamowanego produktu.

Z pierwszych reakcji sprzedających na Allegro wynika, że nowe narzędzie promocyjne trafia w ich potrzeby. Przede wszystkim podkreślają, że system ads.allegro jest bardzo prosty w obsłudze i że mogą w pełni decydować o budżecie, który jest przeznaczony na promocję konkretnych ofert. W styczniu 2015 pojawi się zaawansowane narzędzie do analizy efektywności budżetów. W najbliższych dniach usługa ads.allegro zostanie wprowadzona także na komputerach stacjonarnych.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.