W listopadzie krajowa sprzedaż Top Secret ponownie wzrosła – Portal PR - 24PR




W listopadzie krajowa sprzedaż Top Secret ponownie wzrosła

08.12.2014 Kategoria: Finanse firmy. Autor: admin

Obroty Grupy Redan w listopadzie br. wyniosły 42,3 mln zł, czyli o 2,3% mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Sprzedaż artykułów modowej marki Top Secret wzrosła w naszym kraju o 1,4% w ujęciu rok do roku, a segmentu dyskontowego TXM poprawiła się aż o 9,7%. Spadek przychodów w skali całej Grupy to wyłącznie efekt pogorszenia sprzedaży na rynkach wschodnich.

„Osiągnięte w listopadzie br. wyniki sprzedażowe potwierdzają dobre przyjęcie przez Klientów jesienno zimowej kolekcji segmentu fashion. Po bardzo udanym październiku także w minionym miesiącu krajowa sprzedaż wyrobów pod markami Top Secret, Troll i Drywash była wyższa niż rok wcześniej. Cieszy nas to tym bardziej, że listopad w 2013 r. był miesiącem o wysokich obrotach” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A. Podkreślił, że cały czas bardzo dobrze rozwija się sprzedaż w segmencie dyskontowym. „W listopadzie podobnie jak od początku tego roku sieć TXM osiągnęła dodatnią dynamikę obrotów, cały czas powyżej tempa przyrostu powierzchni sklepów, co oznacza, że wyniki rosną szybciej od sprzedaży” – podkreślił Bogusz Kruszyński.
W skali całej Grupy Redan przychody w listopadzie 2014 r. wyniosły 42,3 mln zł, czyli o 2,3% mniej niż w roku ubiegłym. Narastająco od początku roku obroty Grupy Kapitałowej wzrosły o 6,8% i wyniosły 439,5 mln zł. Na koniec listopada powierzchnia handlowa Grupy wyniosła 107,5 tys. m2, co oznacza wzrost o 6,3% w porównaniu do listopada roku 2013.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM w listopadzie br. wypracowała 23,5 mln zł obrotów, czyli o 9,7% większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 310 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,3 tys. m2 i była o ponad 5,3% większa niż
w listopadzie 2013 r.
W sektorze modowym listopadowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 14,1% niższa niż przed rokiem i wyniosła 18,8 mln zł. Z tego sprzedaż na rynku polskim wrosła o 1,4%, a na rynkach zagranicznych spadła o 44%. „Spadek obrotów na Ukrainie i w Rosji to efekt utrzymującej się dewaluacji hrywny i rubla” – przyznał Bogusz Kruszyński. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w listopadzie 2014 r. wzrosła o 4,4% względem listopada 2013 r. i wyniosła 41,1 tys. m2.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.