Zmiany w strukturze działu marketingu i PR marki Volkswagen – Portal PR - 24PR




Zmiany w strukturze działu marketingu i PR marki Volkswagen

01.12.2014 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Dyrektorem działu marketingu marki Volkswagen w Polsce został dziś Krzysztof Gacek. Za komunikację PR odpowiadał będzie Tomasz Tonder.

Stanowisko dyrektora działu marketingu marki Volkswagen w spółce Volkswagen Group Polska objął dziś Krzysztof Gacek. Będzie on odpowiadał za planowanie i wdrożenie strategii produktowej oraz marketingowej marki. Na co dzień będzie kierował pracą zespołu marketingu i CRM oraz zespołu odpowiedzialnego za ofertę produktową.

Krzysztof Gacek posiada piętnastoletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz finansowej. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Renault Polska w dziale marketingu obsługi posprzedażnej, następnie przez siedem lat pracował w BMW Polska w dziale marketingu, odpowiadając za wprowadzenie na rynek nowych modeli BMW, CRM oraz marketing dealerski. Od 2010 roku, w ramach Volkswagen Bank Polska, Krzysztof Gacek był odpowiedzialny za ofertę kredytową oraz leasingową, a także za rozwój współpracy z Volkswagen Group Polska.

Za komunikację Public Relations i kontakt z dziennikarzami odpowiedzialny będzie Tomasz Tonder, który od 10 lat związany jest z grupą Volkswagena w Polsce. Tomasz Tonder pracował początkowo jako specjalista w wielomarkowym dziale Public Relations firmy Kulczyk Tradex. Następnie przez dwa lata pełnił funkcję Marketing Brand Managera odpowiedzialnego za obsługę posprzedażną. W 2008 roku objął stanowisko PR Managera marki Volkswagen.

Panowie Gacek oraz Tonder będą raportowali bezpośrednio do dyrektora marki Volkswagen – Wojciecha Tomaszkiewicza.

Volkswagen Group Polska

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.