EKSPANSJA MARKI MERCURE W POLSCE – Portal PR - 24PR




EKSPANSJA MARKI MERCURE W POLSCE

26.02.2015 Kategoria: Placówki. Autor: admin

Już od 3 lat marka Mercure dynamicznie powiększa swoją sieć zarówno w Polsce, jak i krajach Bałtyckich. W tym czasie, w jej strukturach znalazło się 12 obiektów w ramach podpisanych umów franczyzowych oraz poprzez rebranding własnych hoteli. Do końca 2016 roku do grupy dołączą kolejne 4 obiekty. Dwa z nich, zlokalizowane w Trójmieście zostaną otwarte do końca drugiego kwartału br.

Mercure Gdynia Centrum

Orbis Gdynia będzie pierwszym hotelem w tym roku, który zostanie wcielony w struktury marki Mercure i zmieni nazwę na Mercure Gdynia Centrum. Położony w centrum miasta, w odległości krótkiego spaceru od plaży, będzie świetną bazą noclegową dla tych, którzy przyjeżdżają na Wybrzeże w celach biznesowych, jak i wypoczynkowych. W pobliżu hotelu znajdują się: Bulwar Nadmorski – najpopularniejszy trakt spacerowy w Gdyni oraz przystań jachtowa. Gości spragnionych atrakcji kulturalnych z pewnością ucieszy bliskie sąsiedztwo Teatru Muzycznego, Muzeum Oceanograficznego oraz Muzeum Marynarki Wojennej. Podczas trwających modernizacji hotel zmieni wygląd lobby, sal konferencyjnych oraz pokoi. Dla gości hotelowych, jak i mieszkańców miasta zostanie także otwarta restauracja Winestone, w której klienci znajdą smaczne, zdrowe jedzenie, regionalne specjalności oraz szeroki wybór win. Hotel rozpocznie swoją działalność pod marką Mercure pod koniec marca.

Mercure Gdańsk Posejdon

Drugi hotel, na którego fasadzie jeszcze przed wakacjami zawiśnie logo Mercure, to znany do tej pory Orbis Posejdon Gdańsk. Ten wyjątkowy obiekt jest ulubionym miejscem rodzin, które tłumnie przyjeżdżają nad polskie morze podczas letnich wakacji. Otoczony urokliwym ogrodem, znajduje się zaledwie 100 m od plaży. W jego okolicach są liczne ścieżki rowerowe, malownicze plaże oraz sopockie molo. Gości z pewnością zachwyci hotelowe Centrum SPA, w którym można znaleźć m.in. nowoczesny basen rekreacyjny z iluminacjami świetlnymi, saunę fińską i parową, siłownię oraz pokoje masażu. Wszyscy chętni będą mogli skorzystać z usług Mercure Gdańsk Posejdon już na początku maja br.

„Marka Mercure jest największą siecią w kategorii hoteli klasy średniej w Polsce. Aktualnie dysponujemy 21. obiektami w kraju oraz po jednym na Litwie i Łotwie. Włączenie własnych hoteli marki Orbis do sieci Mercure jest zgodne z nową strategią przyjętą przez naszego partnera Accor. Oba obiekty doskonale łączą w sobie cechy hotelu biznesowego i turystycznego.” – mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich.

Nowe obiekty zwiększające potencjał sieci

W 2016 roku planowane jest włączenie do sieci kolejnych obiektów. Mercure to zdecydowanie jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek hotelowych słynących z bardzo dobrej reputacji. Obiekty tej sieci znane są z umiejętnego czerpania wartości wprost z lokalnej tradycji i kultury. Z wyczuciem łączą nowoczesność z historycznym charakterem miejsca.

Na działającą w 53 krajach sieć Mercure składają się średniej klasy obiekty, przede wszystkim 3- i 4-gwiazdkowe, położone w centrach miast, nad morzem lub w górach. Marka oferuje osobom podróżującym służbowo i turystycznie atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli niezrzeszonych. Mercure jest jedyną marką, która łączy siłę międzynarodowej sieci ponad 700 obiektów z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności hoteli zakorzenionych w lokalnej społeczności.

O Mercure
Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferują jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferują osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług
o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Śledź aktualności: Rezerwuj pokoje:
@accor | www.accor.com www.accorhotels.com
facebook.com/MercureHotels.polska www.mercure.com

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.