Włoskie kosmetyki oraz polska biżuteria i obuwie – nowe marki w Pasażu Grunwaldzkim! – Portal PR - 24PR




Włoskie kosmetyki oraz polska biżuteria i obuwie – nowe marki w Pasażu Grunwaldzkim!

25.02.2015 Kategoria: Biznes. Autor: admin

W lutym w Pasażu Grunwaldzkim otwarto aż trzy nowe salony. Do grona najemców dołączyły: polska marka biżuteryjna Briju, producent obuwia dziecięcego, młodzieżowego i damskiego Kornecki oraz Kiko Milano – popularna włoska marka kosmetyków.

Briju to marka z tradycjami działająca w Polsce od 1920 roku. W ofercie salonu w Pasażu Grunwaldzkim znalazła się ręcznie wyrabiana biżuteria ślubna i liczne kolekcje tematyczne. Podążających za trendami zadowoli fakt, że wśród markowych wyrobów jubilerskich Briju znajdują się np. pierścionki z ceramiki High-Tech, a także bransolety ze stali szlachetnej. Briju w Pasażu Grunwaldzkim to drugi salon marki we Wrocławiu. Lokal o powierzchni 62 m² znajduje się na poziomie „0”.
Kornecki to polski producent obuwia o ponad 30-letniej tradycji. Ofertę firmy wyróżnia głównie kolekcja dziecięca, jednak w nowym salonie dostępne są też kolekcje butów damskich i młodzieżowych. Punkt w Pasażu Grunwaldzkim jest drugim we Wrocławiu i mieści się w lokalu o powierzchni 80 m² na poziomie „-1”.
W Centrum powstał również pierwszy we Wrocławiu salon marki Kiko Milano. W ofercie dostępne są włoskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji twarzy oraz ciała, a także rozmaite akcesoria kosmetyczne. Marka Kiko Milano zadebiutowała w Polsce zaledwie trzy miesiące temu. Salon w Pasażu Grunwaldzkim, o powierzchni 120 m², zlokalizowany na poziomie „0”, jest pierwszym w regionie i jednym z ponad sześciuset na całym świecie.
Z aktualną ofertą wszystkich najemców Pasażu Grunwaldzkiego można zapoznać się na stronie www.pasazgrunwaldzki.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.