Da Grasso rozpoczyna współpracę z Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – Portal PR - 24PR




Da Grasso rozpoczyna współpracę z Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.

19.03.2015 Kategoria: Biznes. Autor: admin

Da Grasso, największa polska franczyzowa sieć pizzerii zmieniła dostawcę napojów gazowanych. W ramach nowo podpisanej umowy, we wszystkich lokalach Da Grasso na terenie całej Polski, sprzedawane będą produkty firmy Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Dodatkowo firmy podejmą wspólne działania promocyjne.
Dzięki rozpoczęciu współpracy, franczyzobiorcy Da Grasso będą mieli możliwość nabywania produktów na bardzo korzystnych warunkach. Ponadto wszystkie lokale działające w ramach sieci, zostaną wyposażone w firmowe lodówki producenta napojów.
Umowa pomiędzy Da Grasso a Coca-Colą została podpisana na 5 lat i dotyczy wybranych produktów z asortymentu Coca-Coli – głównie napojów w butelkach PET. Niektóre restauracje wprowadzą do swojej oferty również produkty w butelkach szklanych.
„Nawiązanie współpracy bardzo nas cieszy, ponieważ daje szansę na wzajemną promocję naszych marek, a z pewnością spotka się także z uznaniem naszych klientów oraz właścicieli lokali Da Grasso. Chcemy, aby w naszych restauracjach oprócz pysznego jedzenia goście mogli znaleźć także swoje ulubione napoje” – powiedziała Magdalena Piróg, Wiceprezes Da Grasso Sp. z o.o.
Firmy planują również realizację wspólnych akcji marketingowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży w lokalach oraz wzajemną promocję marek. Klienci Da Grasso będą mogli skorzystać z wielu ciekawych promocji, szczególnie
w ofercie „na wynos”. Akcje marketingowe będą przede wszystkim nastawione
na budowanie relacji z klientem, którzy dokonują zakupów właśnie w ten sposób.
***
DA GRASSO SP. Z O.O. to istniejąca od 2006 roku spółka, zarządzająca siecią pizzerii pod marką Da Grasso z siedzibą w Łodzi. Prezesem Zarządu jest Pani Karolina Rozwandowicz, a funkcję Wiceprezes pełni Pani Magdalena Piróg,
która zajmuje się bieżącym zarządzaniem firmy.
Da Grasso administruje największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą 172 pizzerii w blisko 150 miastach, a jej lokale znajdują się w całej Polsce – zarówno w większych, jak i mniejszych ośrodkach. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii Sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.