MAMY TESTUJĄ LEGO® DUPLO® NA PLATFORMIE TESTMETOO – Portal PR - 24PR




MAMY TESTUJĄ LEGO® DUPLO® NA PLATFORMIE TESTMETOO

15.03.2015 Kategoria: Dziecko. Autor: admin

LEGO® DUPLO® rozpoczęło współpracę z platformą TestMeToo, zajmującą się testami konsumenckimi. W jej efekcie ponad 1 000 mam z całej Polski otrzymało dla swoich dzieci zestaw LEGO® DUPLO® „Mój pierwszy domek” o wartości 80 zł. Mamy mogły wyrazić swoje opinie na temat zestawu przez media społecznościowe, e-maile czy fora internetowe.

To pierwszy test inicjujący współpracę firmy LEGO i platformy TestMeToo. Jednocześnie jest to pierwszy test zabawek z segmentu premium na dużą skalę na platformie. Ponad tysiąc mam z całej Polski otrzymało najnowszy zestaw LEGO® DUPLO® „Mój pierwszy domek” do zabawy ze swoim dzieckiem. Na temat testowanych klocków wyrażały swoje opinie na osobistych stronach każdego użytkownika na platformie TestMeToo, aby następnie udostępnić je przez media społecznościowe, e-maile czy fora internetowe.
– LEGO® DUPLO® stawia na bliski kontakt ze swoimi odbiorcami. Chcemy być wszędzie tam, gdzie współcześni rodzice najczęściej szukają opinii i wymieniają się informacjami. LEGO® DUPLO® to wyjątkowa seria dla dzieci w wieku od 1,5 do 5 roku życia, która dostarcza najmłodszym nie tylko radości, ale przede wszystkim rozwija ich wyobraźnię, kreatywność i zdolności manualne, uczy koncentracji i samodzielności. Ponadto, podczas zabawy dzieci uczą się kolorów, kształtów, cyferek czy nazw zwierząt – mówi Joanna Starzycka-Nogaj, Brand Marketing Manager w LEGO Polska, odpowiedzialna za markę LEGO® DUPLO®.
Andrzej Geryk, Założyciel i Prezes TestMeToo podkreśla: – Bardzo cieszymy się z tej współpracy, a z wynikami badań już można się zapoznać na naszej stronie. Po otrzymaniu zestawu LEGO® DUPLO® mamy dostały specjalnie przygotowane zadania, które wykonywały ich dzieci podczas zabawy. Tak angażując użytkowników platformy, jesteśmy w stanie uzyskać szczere i prawdziwie opinie na temat produktu.
Klocki LEGO® DUPLO® to jedyna w swoim rodzaju zabawka dla najmłodszych. Są dwa razy większe od zwykłych klocków LEGO i zostały zaprojektowane tak, aby idealnie pasować do małych rączek dzieci w wieku od 1,5 do 5 lat. Zestaw LEGO® DUPLO® „Mój pierwszy domek” pozwala konstruować pierwsze budowle i poznać najważniejsze czynności towarzyszące człowiekowi na co dzień, jak wstawanie rano, mycie zębów, jedzenie śniadania. Zestaw daje też dzieciom możliwość układania przeróżnych, ciekawych historii, rozwijających ich kreatywność.

TestMeToo™ to firma umożliwiająca testowanie produktów dostępnych na rynku przez społeczność świadomych konsumentów w duchu autorskiej filozofii engagement seeding. TestMeToo™ to nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online. Proces jest możliwy zarówno poprzez odpowiedni dobór jakościowy grupy kontrolnej pod względem deklaracji zainteresowań, jak i prowadzenie testów w warunkach naturalnych dla konsumenta. TestMeToo™ na przestrzeni kilku lat wypracowało zaawansowany model likwidujący wszelkie bariery psychologiczne oraz te na poziomie użyteczności powstrzymujące konsumentów przed dzieleniem się wiedzą, informacjami i opiniami. Wspierając marketerów, którzy mogą angażować konsumentów na zupełnie nowym, wyższym poziomie, TestMeToo silnie uzupełnia komunikacyjny cykl życia produktu, generując obiektywne, nie wspomagane opinie publikowane w szeroko rozumianych social mediach, na forach i przesyłane za pomocą e-mail i widoczne z poziomu wyszukiwarek internetowych.
TestMeToo™ powstało w 2011 roku. Założycielem i CEO firmy jest Andrzej Geryk. W listopadzie TestMeToo™ ogłosiło launch systemu w pełni funkcjonalnej wersji 2.0.
Firma LEGO powstała w 1932 roku w małym miasteczku Billund w Danii. Założycielem był stolarz Ole Kirk Christiansen, który na skutek kryzysu gospodarczego zaczął produkować drewniane zabawki zgodnie ze swoją dewizą „Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”. Nazwa jest zbitką wyrazów LEg GOdt, czyli po duńsku „baw się dobrze”. Dopiero w 1947 z taśmy produkcyjnej zjechała pierwsza plastikowa zabawka. Prototyp klocka, znanego dziś niemal na całym świecie, powstał w 1949 roku. Jednak prawdziwy przełom nastąpił w 1958 roku, kiedy syn założyciela – Godfred Kirk Christiansen – opatentował pomysł łączenia klocków LEGO za pomocą słupka i tulejki. Odkrycie Goldfreda okazało się punktem zwrotnym i kluczem do sukcesu. System sprawił, że budowle LEGO są niezwykle stabilne, a nieograniczone możliwości zespalania elementów pozwalają na tworzenia niesamowitych wręcz konstrukcji. Dwa klocki o ośmiu wypustkach można połączyć aż na 24 różne sposoby, a dla ośmiu takich klocków istnieje prawie nieskończona liczba połączeń!
Kolejnym punktem zwrotnym dla rozwoju firmy, paradoksalnie, stał się pożar w 1960 roku, w wyniku którego zniszczeniu uległa część budynku, gdzie produkowano drewniane zabawki. Od tego momentu jedynym surowcem do produkcji klocków był plastik. W 1966 roku firma Christiansena wytwarzała już 57 różnych zestawów i 25 pojazdów. W 1968 roku w Billund otwarto pierwszy Legoland, czyli park rozrywki zbudowany z klocków. Decyzja okazała się genialnym posunięciem, gdyż tylko w pierwszym roku działalności miejsce odwiedziło 625.000 fanów LEGO. Dziś parki Legoland istnieją także w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA i Malezji.
W 1969 roku na rynek wkroczyły klocki LEGO DUPLO, przeznaczone dla dzieci od 1.5 do 5 lat. W 1974 roku świat ujrzał pierwszego ludzika LEGO, a w 1977 roku pierwszą serię LEGO Technic, umożliwiająca starszym dzieciom budowanie modeli mechanicznych. Na początku lat 80. powstał Dział Produktów Edukacyjnych (LEGO Education), by rozwijać linię specjalnych zabawek na użytek szkół i przedszkoli, a także dla dzieci niepełnosprawnych. 1998 to natomiast rok pierwszej, bestsellerowej gry komputerowej – Wyspy LEGO, która sprzedała się niemal w milionie egzemplarzy. Kolejnym krokiem milowym w historii LEGO jest premiera w lutym br. pierwszego pełnometrażowego filmu kinowego, zrealizowanego w technologii 3D.
Dziś szacuje się, że na każdego mieszkańca Ziemi przypadają 62 klocki LEGO, a po świecie „chodzi” ponad 5 miliardów ludzików LEGO. Od 1958 roku w sumie wyprodukowano 650 miliardów klocków, które już dawno wyszły poza pokoje dziecięce i wykorzystywane są przez ludzi sztuki, filmu, architektów czy nauczycieli akademickich. Czy mogło być inaczej, skoro jedynym ograniczeniem w używaniu produktów LEGO jest ludzka wyobraźnia?
LEGO, the LEGO logo and the Minifigure are trademarks and/or copyrights of the LEGO Group. © 2015 The LEGO Group. All Rights Reserved.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.