Mercure kusi czekoladą – Portal PR - 24PR




Mercure kusi czekoladą

30.03.2015 Kategoria: FIRMA. Autor: admin

Po raz trzeci marka Mercure zachęca swoich gości do skorzystania z czekoladowej oferty „Sweet Secret by Mercure”. Dzięki niej goście otrzymują do 30% zniżki na nocleg, nielimitowany dostęp do WiFi i słodki upominek przy zameldowaniu. Akcja po raz pierwszy ma ambasadorkę – została nią Dorota Gardias.

Czekoladowy sekret Mercure
Rozpoczął się najsłodszy okres w kalendarzowym roku hoteli Mercure. Od 1 marca goście rezerwujący minimum dwudniowy pobyt (w okresie od 1 kwietnia do 31 maja) mogą już po raz trzeci skorzystać z oferty „Sweet Secret by Mercure”. Podczas promocji oprócz 30% zniżki na nocleg, potrójnych punktów w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels, darmowego WiFi i pysznego śniadania, otrzymują słodki upominek przy zameldowaniu – pudełko z ręcznie wyrabianymi pralinami.
W czasie obowiązywania oferty, w restauracjach Winestone dostępne będzie również nowe menu. Kultowymi i docenianymi w ubiegłych latach pozycjami, które znajdą się w karcie są Cafe Gourmand – aromatyczna kawa Gourmand z trzema wykwintnymi pralinami oraz ciasto czekoladowe z lodami. Dla amatorów słodkości chcących poznać wszystkie smaki pralin, w restauracji oraz recepcji do nabycia będzie specjalnie przygotowane na tę okazję pudełko z 11. nietuzinkowymi czekoladkami. W całej ofercie wyjątkowe miejsce ma pralina Mercure, kryjąca w sobie nie tylko niecodzienny smak, ale i aromat. W tym roku jej tajemnicą jest pokruszone ciastko z odrobiną cynamonu i imbiru z dodatkiem polskiego masła.

“Sweet Secret by Mercure to bardzo mocna pozycja w naszym kalendarzu ofert” – mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – „Dwie poprzednie edycje okazały się dużym sukcesem, dlatego zdecydowaliśmy, aby klienci po raz kolejny mogli z niej skorzystać. W tym roku postanowiliśmy rozszerzyć komunikację. Oprócz kampanii promocyjno – informacyjnej w hotelach i w Internecie, dodatkowo wspiera ją m.in. ambasadorka – znana telewizyjna prezenterka Dorota Gardias.”

„Zostałam ambasadorką oferty „Sweet Secret by Mercure”, ponieważ uwielbiam słodycze i mam do nich wielką słabość. Ze względu na figurę i zdrowie staram się nie jeść ich zbyt dużo, jednak jak każdy robię wyjątki. Praliny Mercure to moja słodka tajemnica, każda z nich jest wyjątkowa. Ci, którzy nie mieli jeszcze okazji przekonać się o ich smaku muszą zrobić to jak najszybciej!” – mówi Dorota Gardias, ambasadorka oferty Sweet Secret by Mercure.

Zrób Sweet selfie i wygraj voucher!
W tym roku ofercie „Sweet Secret by Mercure” towarzyszy konkurs „Sweet selfie z widokiem na Mercure” zorganizowany przez portal BlogStar.pl Zadaniem uczestników jest wykonanie zdjęcia „selfie” z widocznym w tle dowolnym motywem związanym z hotelami Mercure. Konkurs trwa od 15 marca do 15 maja, a swoje zgłoszenia można wysyłać na adres konkursy@blogstar.pl Spośród otrzymanych zgłoszeń Internauci oraz jury w składzie z Dorotą Gardias wybiorą najlepsze zdjęcia. Nagrodą w zabawie są trzy dwuosobowe vouchery do wybranego hotelu sieci w Polsce oraz wykwintne pudełko pralin dostępne w ofercie „Sweet Secret by Mercure”. Najciekawsze zdjęcia zostaną zamieszczone na fanpage’ach portalu społecznościowego Facebook: blogStar.pl; Doroty Gardias oraz marki Mercure.

Link do strony Mercure na Facebooku: www.facebook.com/MercureHotels.polska
Link do blogu Doroty Gardias: http://blogstar.pl/author/dorota-gardias/

O Mercure
Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferują jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferują osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli
w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych
i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług
o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.