Monika Rakoniewska dyrektorem nowego Centrum Obsługi Klienta w Komputronik – Portal PR - 24PR




Monika Rakoniewska dyrektorem nowego Centrum Obsługi Klienta w Komputronik

15.03.2015 Kategoria: FIRMA. Autor: admin

Komputronik, czołowa sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, tworzy Centrum Obsługi Klienta, którego dyrektorem została Monika Rakoniewska. Centrum Obsługi Klienta Komputronik będzie docelowo integrować obsługę wszystkich kanałów kontaktu z klientami, zarówno odwiedzającymi salony stacjonarne, jak i sklep internetowy oraz korzystającymi z usług posprzedażowych i serwisu. Poprzez COK Komputronik zaoferuje swoim klientom szeroką gamę produktów i usług dodatkowych.

Dbamy o stały rozwój produktów i usług oferowanych naszym klientom. Priorytetem dla nas jest zapewnienie im dogodnej formy komunikacji oraz jak najlepszej obsługi na każdym etapie kontaktów ze Spółką. Postanowiliśmy zintegrować i rozbudować dotychczasowe struktury komunikacji sprzedażowej i serwisowej – mówi Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik S.A. Reorganizację i utworzenie Centrum Obsługi Klienta powierzyliśmy doświadczonej osobie z wieloletnim doświadczeniem w branży, zatem nie mamy wątpliwości, że przyniesie to korzyści Spółce i podniesie zadowolenie klientów – dodaje.

Monika Rakoniewska przez większość kariery zawodowej związana była z branżą contact center, zarówno od strony outsourcingu, jak i inhouse. Przez 6 lat pracowała w HOLICON Contact Center – najpierw jako Kierownik Projektów Marketingowych, później na stanowiskach Dyrektora Operacyjnego i Sales and Marketing Manager’a – gdzie odpowiadała między innymi za budowę jednego z największych Contact Center w Polsce. Następnie objęła stanowisko Project Manager’a w Data Solutions Sp. z o.o., gdzie prowadziła m.in. działania związane z programami lojalnościowymi i bazami danych. Przez ostatnie 1,5 roku Monika Rakoniewska pracowała w Inea S.A., odpowiadając za zarządzanie operacyjne Contant Center, budowę zespołu i kompetencji sprzedażowych oraz współpracę z CC outsourcingowymi w zakresie sprzedaży. Stanowisko Dyrektora Centrum Obsługi Klienta Komputronik S.A. objęła w 2015 roku.

Cieszę się, że dołączając do zespołu Komputronik będę miała okazję wykorzystać dotychczasowe doświadczenia zawodowe przy tworzeniu nowego działu – mówi Monika Rakoniewska, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Komputronik S.A. Zarówno Spółce, jak i mnie zależy, aby cały proces obsługi klienta, poczynając od pierwszego kontaktu sprzedażowego, aż po całość usług posprzedażowych i wspomagających czy rozwiązywanie kwestii reklamacyjno – serwisowych był przeprowadzony w sposób jak najbardziej profesjonalny i przyjazny dla klientów. Centrum Obsługi Klienta ma być miejscem, gdzie nasz klient zostanie obsłużony kompleksowo – dodaje.

Monika Rakoniewska ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Komunikacja i zarządzanie zasobami informacji.

***
Komputronik, dystrybutor sprzętu IT, jest notowany na warszawskiej giełdzie od 2007 roku. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej Komputronik, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.