Nowość od Łowicza: trzy wyjątkowe sosy z dołączonymi nakładkami zawierającymi egzotyczne przyprawy do mięs. – Portal PR - 24PR




Nowość od Łowicza: trzy wyjątkowe sosy z dołączonymi nakładkami zawierającymi egzotyczne przyprawy do mięs.

01.03.2015 Kategoria: Kulinaria. Autor: admin

W ofercie marki Łowicz w marcu pojawią się trzy wyjątkowe sosy: seczuański, karaibski i arabski z przyprawami do mięs. Każdy z nich cechuje się unikalnym na rynku rozwiązaniem – do słoika z sosem dołączony jest pojemnik ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw do mięsa.

Marka Łowicz proponuje trzy nowe aromatyczne sosy: karaibski – słodko-pikantny z cytrusową nutą; seczuański – kwaśno-pikantny z nutą imbiru oraz arabski – smak korzenny z nutą mięty. Dodatkowo do każdego sosu jest dołączony specjalny pojemnik w formie nakładki na wieczko zawierający kompozycję ziół i przypraw charakterystycznych dla regionu, z którego pochodzi danie.

Dzięki nowości od Łowicza każdy może przygotować w kilkanaście minut egzotyczne danie, które zawsze się uda. Wystarczy doprawić mięso zawartymi w nakładce przyprawami, podsmażyć, zalać sosem i potrawa gotowa.

Wygodne i praktyczne rozwiązanie – sos z najwyższej jakości składników oraz pieczołowicie dobrane przyprawy – zachęca do podróży kulinarnych i odkrywana nowych smaków. Nowość od Łowicza dla konsumentów stanowi możliwość urozmaicenia codziennego menu o bardziej egzotyczne smaki, a dla sprzedawców szansę na dalszy rozwój kategorii sosów mokrych.

Trzy nowe sosy dostępne będą w słoikach 415g z nakładką z przyprawami (8g) w cenie obejmującej sos i przyprawę ok. 6 zł.

Łowicz od wielu lat jest liderem w kategorii sosów mokrych – zarówno na całym rynku polskim, jak i na rynku bez dyskontów. Marka stara się odpowiadać na różne potrzeby klientów, dlatego oferuje sosy w różnych gramaturach, wprowadza innowacje oraz limitowane warianty smakowe.

Agros-Nova jest wiodącym producentem żywności w Polsce, największym przetwórcą owoców i warzyw. Spółka dynamicznie rozwija się w oparciu o cztery biznesowe filary:

I. SNNN (soków, nektarów i napojów niegazowanych)
II. przetworów owocowo – warzywnych,
III. potraw gotowych,
IV. dodatków do potraw.

Jest na podium, jeśli chodzi o udziały rynkowe w każdym z tych segmentów. Do grupy biznesowej Agros-Nova należą znane marki: ŁOWICZ, FORTUNA, GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DR WITT, KAROTKA, KRAKUS, KOTLIN, WŁOCŁAWEK. Spółka posiada trzy zakłady produkcyjne. Zatrudnia ok. 1880 osób.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.