PEPCO poszerzy ofertę GALERII SOLNEJ – Portal PR - 24PR




PEPCO poszerzy ofertę GALERII SOLNEJ

17.03.2015 Kategoria: Handel. Autor: admin

Już 20 marca Galeria Solna w Inowrocławiu wzbogaci swoją ofertę o kolejnego najemcę. Do grona najemców z początkiem roku dołączyła sieć PEPCO, która w tym tygodniu otworzy w Galerii Solnej swój największy sklep w Inowrocławiu.
Sklep PEPCO będzie się mieścił vis a vis sklepu obuwniczego Deichmann, w bliskim sąsiedztwie apteki oraz drogerii Rossmann. Powierzchnia, jaką zajmie sklep, to blisko 440 m kw. Będzie to największy sklep PEPCO w Inowrocławiu.
Sieć PEPCO obejmuje ponad 550 sklepów w Polsce, w ponad 350 miastach. Jednym z nich jest właśnie Inowrocław, w którym istnieją dwa sklepy PEPCO, jeden przy ul. Biskupa Laubitza 8 oraz drugi, który od 20 marca br. zmieni swoją lokalizację i zostanie przeniesiony z ul. Emilii Plater do Galerii Solnej przy ul. Wojska Polskiego 16.
„Dzięki zmianie lokalizacji, sklep PEPCO nie tylko otworzy się w jednej
z najnowocześniejszych galerii w regionie, ale pozwoli również zwiększyć format sklepu, dzięki czemu zaoferujemy naszym Klientom jeszcze szerszą ofertę produktów. Galeria Solna to bardzo atrakcyjna lokalizacja, skupiająca kluczowych operatorów z branży. Cieszy się również dużym zainteresowaniem konsumentów, dlatego jest nam niezmiernie miło stać się jednym z najemców Galerii Solnej.” – powiedziała Edyta Czarnecka, kierownik ds. komunikacji i PR w PEPCO.

PEPCO to międzynarodowa firma oferująca odzież dla całej rodziny z bogatą ofertą dziecięcą oraz dodatki aranżacji wnętrz w najniższych cenach zapewnianych każdego dnia. W ofercie PEPCO każdy znajdzie coś dla siebie i swoich najbliższych, od modnej odzieży po pomysł na prezent czy eleganckie dodatki do domu.
Galeria Solna to pierwsze nowoczesne centrum handlowo-usługowe w Inowrocławiu obejmujące zasięgiem oddziaływania ponad 200 tysięcy mieszkańców miasta oraz regionu. Od chwili otwarcia 8 maja 2013 roku obiekt odwiedziło ponad 7,2 milionów klientów, co stanowi o dużym sukcesie galerii w tak krótkim czasie. Na sukces ten składa się wiele czynników, w tym duża aktywność marketingowa, zróżnicowana i jednocześnie odpowiednio dopasowana do rynku oferta, a przede wszystkim doskonały poziom komercjalizacji centrum, wynoszący ponad 99%. Na powierzchni przekraczającej 30 tys. mkw. znajduje się blisko 100 sklepów oraz punktów usługowych m.in. Tesco, Media Markt, H&M, Reserved, New Yorker, Carry, Bershka, Stradivarius, House, Sinsay, Mohito, Cropp Town, Takko, Pepco, Monnari, Top Secret, Lee Wrangler, Diverse, Butik, Coccodrillo, Quiosque, Smyk, Triumph, Esotiq, Lavard, Douglas, CCC, Deichmann, Martes Sport, Empik, Mc Donald’s. Do dyspozycji klientów oddano 1000 miejsc parkingowych.
Obiekt posiada prestiżowy certyfikat BREEAM, stanowiący o energooszczędności
i proekologicznych rozwiązaniach zastosowanych w budynku. Galeria zapewnia udogodnienia dla klientów niepełnosprawnych, a także dla rodzin z dziećmi.
Inwestorami Galerii Solnej są Libra Project oraz należąca do Acteeum Group spółka Acteeum Central Europe. Zarządcą obiektu jest DTZ Polska Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.