KAMPANIA 360 STOPNI – KEVIN SPACEY WPROWADZA NOWE RENAULT ESPACE NA RYNEK – Portal PR - 24PR




KAMPANIA 360 STOPNI – KEVIN SPACEY WPROWADZA NOWE RENAULT ESPACE NA RYNEK

13.04.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Pojawienie się modelu Espace w 1984 r. oznaczało wprowadzenie przez Renault zupełnie nowej koncepcji samochodu – minivana – który miał zrewolucjonizować rynek i doprowadzić do powstania kilka lat później prawdziwej sagi reklamowej pod hasłem „A jeśli prawdziwym luksusem jest przestrzeń?”.

W 2015 r. powraca całkowicie odmieniony model Espace – samochód o płynnych liniach i jednocześnie potężnej sylwetce crossovera – oferujący nowe, niespotykane dotąd wyposażenie. Dzięki innowacyjnemu systemowi Renault Multi-Sense, Nowe Renault Espace zapewnia wyjątkowe, personalizowane wrażenia z jazdy.
Wspólna kampania Renault i Publicis wprowadzająca na rynek nowego crossovera, flagowy produkt marki, koncentruje się na kluczowej dla Grupy docelowej wartości, jaką jest czas. Kampania ta, stworzona pod hasłem „Make your time great” („Czas należy do Ciebie”), ukazuje Nowe Renault Espace jako samochód, dzięki któremu kierowca zacznie postrzegać czas inaczej.
Aby wprowadzić tę koncepcję w życie i uwieść wymagających klientów, Renault i Publicis zdecydowały się na współpracę z prawdziwie inspirującą gwiazdą – aktorem Kevinem Spaceyem. Biorąc pod uwagę wyjątkowość tej kampanii, bogatą i niezwykłą historię kariery Kevina Spaceya, jak również jego charyzmatyczną osobowość, jest to wybór jak najbardziej naturalny.
W filmie przygotowanym na potrzeby kampanii aktor opowiada o swoich najgłośniejszych rolach („American Beauty”, „Podejrzani”, „House of Cards”) i prezentuje zalety Nowego Renault Espace.
Dodatkowym atutem jest możliwość lepszego poznania aktora dzięki pięciu rozpowszechnianym w internecie materiałom, w których aktor szczerze i ze szczegółami opowiada o swojej karierze, motywacjach i pragnieniach.

Elementem wzbogacającym kampanię są trzy materiały graficzne przedstawiające Kevina Spaceya i Nowe Renault Espace w niezwykłych miejscach.
Zakrojona na szeroką skalę kampania prezentowana będzie w formie cyfrowej na stronie www.espace.renault.com oraz na portalach społecznościowych w postaci banerów i innych wyjątkowych treści (wywiady, kulisy itd.).
Kampania rozpocznie się 15 kwietnia we Francji, a następnie wprowadzona zostanie w pozostałych krajach Europy.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.