Ogilvy & Mather oraz Szkoła Mistrzów Reklamy organizatorami cyklu konferencji pt. „Tolerate Genius” – Portal PR - 24PR




Ogilvy & Mather oraz Szkoła Mistrzów Reklamy organizatorami cyklu konferencji pt. „Tolerate Genius”

16.04.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

O tym, czy marki mogą odgrywać ważną rolę w życiu konsumentów, o wiarygodnej strategii marek i kampanii dyskutować będą uczestnicy bezpłatnej konferencji organizowanej przez agencję Ogilvy & Mather i Szkołę Mistrzów Reklamy. Spotkanie odbywa się w ramach programu „Tolerate Genius”, który wspiera utalentowanych słuchaczy uczelni wyższych w Polsce, zainteresowanych rozwojem i pracą w branży reklamowej.

Pierwsza z trzech zaplanowanych na rok 2015 konferencji odbędzie się 27 kwietnia br. w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy w Warszawie a jej tematyka koncentrować się będzie wokół zagadnienia „Czy reklama może zmieniać świat na lepsze?” Spotkanie poprowadzą eksperci Ogilvy Brand Consulting: Anna Sowińska, Strategy Director oraz Maciej Klaś, Senior Strategic Planner. Patronami medialnymi wydarzenia są: Magazyn Brief, Akademickie Radio Kampus i serwis Student News. Podczas spotkania specjaliści Ogilvy & Mather przedstawią globalne narzędzie The big ideaL, które pozwala tworzyć spójne i wiarygodne strategie marek oraz zaprezentują kampanie stworzone na jego bazie. Zapisy na konferencje wciąż trwają, formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie www.TolerateGenius.pl

Program „Tolerate Genius”, zainicjowany przez polskie biuro agencji, wpisuje się w globalną politykę Ogilvy & Mather, której celem jest rozwijanie młodych talentów oraz wsparcie przyszłych liderów reklamy. Tematyka spotkań nawiązuje też do autorskiej strategii Worldwide Chairman and CEO Ogilvy & Mather, Milesa Younga, znaną pod nazwą „Twin Peaks”. Według niej istnieje wyraźny związek między kreatywnością i efektywnością, a każde działanie kreatywne przynosi wymierne efekty.

Ogilvy & Mather to najczęściej nagradzana na świecie sieć reklamowa. Od 1948 roku do dziś niezmiennie aktywnie obsługuje największe marki, tworząc niezapomniane i szczodrze nagradzane kampanie reklamowe. Przez 2 ostatnie lata z rzędu Ogilvy & Mather zdobywała tytuł agencji roku w najbardziej prestiżowym konkursie kreatywności – Cannes Lions.

Grupa Ogilvy & Mather w Polsce obejmuje 7 spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: Ogilvy & Mather Advertising agencję full service operującą w obszarach: ATL, BTL, promotional-, shopper-, trade- i experiental-marketingu, Ogilvy Brand Consulting wyspecjalizowaną w zakresie doradztwa strategicznego, Ogilvy One, w której kompetencje wchodzą performance marketing i analityka danych, Geometry Global, Ogilvy PR obsługującą klientów w zakresie PR korporacyjnego, produktowego, eventów, CSR, kampanii antykryzysowych, dom produkcyjny Redworks zajmujący się produkcją broadcastową, DTP i print managementem, będący hubem adaptacyjnym dla klientów w regionie EMEA oraz SoHo Square.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.