Public Relations i Dziennikarstwo są w skomplikowanym związku – Portal PR - 24PR




Public Relations i Dziennikarstwo są w skomplikowanym związku

08.04.2015 Kategoria: konferencje. Autor: admin

Którą drogę wybrać? Jak osiągnąć sukces i spełniać się zawodowo? Jak stać się kompetentnym przedstawicielem branży medialnej? Czy PR-owcy i dziennikarze się lubią? Czy na Śląsku można rozwinąć karierę w branży medialnej?
Na te i wiele innych pytań nurtujących studentów w dobie Internetu i wszechobecnych mediów odpowiedzą prelegenci Konferencji : „Status związku: to skomplikowane. O PR i Dziennikarstwie słów kilka”

Konferencja dotycząca tematyki Public Relations to cykliczne wydarzenie organizowane przez Studencką Organizację Public Relations Progress. Tegoroczna edycja odbędzie się 16 i 17 kwietnia br. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Organizatorki obrały jeden, najważniejszy cel – uświadomić wszystkich studentów zainteresowanych tematyką mediów, w jakie działania powinni się angażować by odnieść sukces. Wiele osób zastanawia się również którą drogę wybrać – dziennikarstwo czy PR? Z pomocną dłonią wyjdą Prelegenci, którzy są specjalistami w swoich branżach.
Pierwszy dzień konferencji odbędzie się pod hasłem „Lifestyle”. Omówione zostaną tematy związane z modą, gastronomią oraz kulturą. Drugi dzień natomiast będzie dotyczył tematów społeczno-ekonomicznych: biznesu, pracy na Śląsku i medycyny.
Jednymi z naszych prelegentów będą m.in.: Marek Nowicki – reporter medyczny „Faktów” TVN, Karolina Liberka – Redaktor Naczelna magazynu „Marketing w praktyce”, Magdalena Gościniak – rzeczniczka prasowa instytucji filmowej „Silesia Film” oraz Ilona Kanclerz – projektantka, pomysłodawczyni projektu „Modny Śląsk” oraz „Ambasada Śląska”.
Zaproszeni specjaliści opowiedzą nam o swoim doświadczeniu, podpowiedzą jaką obrać ścieżkę swojej kariery oraz jak przetrwać w bardzo trudnym świecie mediów.
Wydarzenie jest bezpłatne i kierowane do wszystkich studentów śląskich uczelni.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.