SUBWAY®: letnie duety – Portal PR - 24PR




SUBWAY®: letnie duety

30.07.2015 Kategoria: Kulinaria. Autor: admin

W restauracjach SUBWAY® lato trwa, a gorące promocje się nie kończą! Wszyscy klienci, którzy czują pozytywną, wakacyjną atmosferę, od 16 lipca do 23 sierpnia kupując sałatkę z indyka z dodatkiem awokado otrzymają butelkę Kropli o smaku jabłkowym gratis. Marka stawia na działania, które przynoszą wiele korzyści na raz.
Sieć SUBWAY®, która specjalizuje się w serwowaniu sandwiczy, jak zwykle przy okazji kampanii myśli też, jak zwiększyć korzyści swoich klientów i jeszcze skuteczniej przyciągnąć ich do swoich lokali. Tym razem postawiła na promocję duetu: sałatki z indykiem i awokado w towarzystwie rynkowej nowości – Kropli o smaku jabłkowym. Zestaw: świeża sałatka plus napój owocowy gratis to doskonała propozycja na upały, która doda energii
i orzeźwi.
Dzięki promocji SUBWAY® pragnie zwrócić uwagę na sałatkową część swojego menu. Nasi fani dobrze znają już menu sandwiczowe, ale nie zawsze wiedzą, że każdego suba można zamówić także w postaci sałatki. Kampania „Tropikalne lato” ma poszerzyć znajomość oferty marki, mówi Fabiola Gallegos rios, Marketing Manager sieci. Dostępny obecnie zestaw – sałatka z indykiem i awokado wraz z gratisowym napojem, spełnia dwa zadania. Ma zachęcić do spróbowania naszych produktów w nowej formie, a jednocześnie skutecznie zaspokoić głód i pragnienie naszych klientów.
Promując alternatywną formę swojego sztandarowego produktu SUBWAY® nadal może mówić o wyróżnikach marki – w przypadku sałat także sprawdza się zasada świeżości produktów, z których są przygotowane. I możliwości indywidualnego skomponowania posiłku. Wystarczy dobrać ulubione warzywa do kawałków mięsa lub wędliny, aby cieszyć się wartościowym niskokalorycznym daniem. Można także zaufać specjalistom i skorzystać
z gotowej oferty „Tropikalne lato”.
Sieć promuje swoją ofertę poprzez materiały in-store. Marka prowadzi też komunikację na swoich kanałach FB, TT i Instagramie oraz w internecie.
Za działania w Polsce, aktywność PR oraz opracowanie materiałów kampanii odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.
Dodatkowe informacje:
SUBWAY®
Historia marki SUBWAY® rozpoczyna się w 1965 roku w Bridgeport w stanie Connecticut (USA). Wtedy właśnie przedsiębiorczy siedemnastolatek Fred DeLuca otwiera „Pete’s Super Submarines”, bar z sandwiczami przypominającymi łodzie podwodne, żeby zdobyć pieniądze na studia. Pomaga mu w tym przyjaciel Peter Buck. Restauracja szybko zdobywa popularność, otwierają się kolejne lokale a nazwa zostaje skrócona do SUBWAY®. Kolejne lata są pasmem sukcesów, powstaje system franczyzowy, dzięki któremu sieć rozwija się błyskawicznie.
Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta
i zgodnie z jego życzeniem. Sandwicze komponowane są ze świeżych warzyw, mięs
i wędlin, na świeżo wypiekanym pieczywie. Ten wyjątkowy koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie. Dziś sieć SUBWAY® liczy ponad 44.000 restauracji w 110 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza restauracja SUBWAY®
w Polsce powstała w 2000r w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy ponad 100 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.