Nowy serwis Logo24.pl – Portal PR - 24PR




Nowy serwis Logo24.pl

27.08.2015 Kategoria: media. Autor: admin

Nowoczesny serwis oparty na responsywnej stronie głównej i stronach artykułowych, prezentujący treści w przejrzysty sposób z dużymi, atrakcyjnymi zdjęciami – to nowa odsłona serwisu Logo24.pl, przygotowana specjalnie dla czytelników używających smartfonów i tabletów, która swoją premierę ma dziś, 27 sierpnia br.

Logo24.pl to lifestyle’owy serwis magazynu „Logo” skierowany do mężczyzn posiadających swój indywidualny styl, lubiących aktywny tryb życia, poszukujących nowych doznań i smaków. Użytkownicy znajdą w nim materiały poświęcone najbardziej aktualnym trendom w modzie, kuchni zdrowego mężczyzny, ekscytującym podróżom, a także przegląd niezbędnych gadżetów oraz wywiady z najbardziej wyrazistymi męskimi osobowościami. Serwis jest w pełni responsywny – jego layout dostosowuje się do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych. Na stronach artykułowych serwis Logo24.pl wykorzystuje technologię Big Data, która pozwala na jak najlepsze dopasowanie treści do potrzeb czytelników.

Nowa odsłona serwisu Logo24.pl to również innowacyjne możliwości promocyjne dla reklamodawców. Oprócz znanych form mogą oni skorzystać z dwóch dodatkowych formatów 940×300 na stronie głównej, a także rozwiązań z zakresu e-commerce oraz szerokiej oferty reklamy natywnej.

Serwis Logo24.pl został stworzony z uwzględnieniem najnowszych światowych trendów przez zespół projektowy Agory prowadzony przez Wioletę Deptułę pod kierownictwem Michała Gwiazdowskiego przy współpracy działu Big Data.

Start serwisu w nowej odsłonie wspiera kampania prowadzona w internecie (serwisy czasopism Agory, portal Gazeta.pl), w aplikacjach mobilnych marek Agory oraz w prasie (czasopisma Agory, „Metro”). Projekt kampanii i plan mediów przygotował dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.

W papierowym wydaniu magazynu „Logo”, które na rynku ukaże się już jutro, 28 sierpnia br., znajdzie się wywiad z aktorem Bartłomiejem Topą, który mówi o powstawaniu filmu „Karbala”, test elektrycznych hulajnóg oraz innych jeździdeł, propozycje laptopów do 2 200 zł oraz poradnik dotyczący noszenia garnituru po włosku.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.