„Jesienna Zdrapka Super Expressu” – Portal PR - 24PR




„Jesienna Zdrapka Super Expressu”

17.09.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

21 września startuje nowa ogólnopolska loteria audioteksowa „Jesienna Zdrapka Super Expressu”. Zabawa potrwa 12 tygodni, z których ostatnie dwa tygodnie poświęcone będą na Wielkie Kumulacje. Mechanizm gry daje Czytelnikom wielokrotną możliwość wygrania, ponieważ oprócz nagród gwarantowanych losowane będą nagrody niezgłoszone oraz nagroda główna – samochód marki Suzuki.

Do udziału w loterii potrzebne są bezpłatne, personalizowane karty do gry, które będą dołączone do całego nakładu „Super Expressu” czterokrotnie: 21 września, 5 października, 19 października i 2 listopada. Zadaniem uczestnika loterii jest zdrapywanie na swojej karcie liczb, które codziennie publikować będzie „Super Express”. Zdrapanie trzech jednakowych symboli w ramach jednego diagramu gwarantuje wygraną przypisaną do tego diagramu. Czytelnicy będą mogli wygrać od 100 zł do 5000 zł.

„Jesienna Zdrapka Super Expressu” ma bardzo przejrzysty i czytelny układ. Szczegółowe zasady loterii opisane są w regulaminie zatwierdzonym przez Dyrektora Izby Celnej, dostępnym na stronie Se.pl. Organizatorem loterii jest spółka ZPR Media SA, wydawca „Super Expressu”.

Wprowadzeniu loterii towarzyszy kampania promocyjna w TVP1, TVP2, Telewizji Polsat, FOKUS TV, POLO TV, Radiu ESKA, Radiu VOX FM, Radiu WAWA i Radiu Plus. Kampania promocyjna została przygotowana przez Dział Marketingu „Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive, media zakupił Starcom. Sponsorem nagrody głównej w loterii są Zakłady Tłuszczowe Bielmar.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.