Nowa odsłona strony aig.pl – Portal PR - 24PR




Nowa odsłona strony aig.pl

18.09.2015 Kategoria: FIRMA. Autor: admin

AIG przygotowało nową odsłonę swojej strony internetowej – prezentującej zarówno ofertę dla klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych. Zmiana dotyczy przede wszystkim wyglądu, który został unowocześniony, nawigacji która stała się bardziej intuicyjna oraz wygody w korzystaniu ze strony na urządzeniach mobilnych o mniejszych rozmiarach.

Realizacją prac – projektem graficznym, funkcjonalnościami i wdrożeniem – zajął się zespół Digital Marketingu AIG, który stopniowo wprowadza analogiczne zmiany we wszystkich krajach, w których obecne jest AIG. Jednolity wygląd stron pomaga prezentować ofertę w sposób spójny, porównywalny i bardziej przejrzysty, wszystkim zainteresowanym naszymi produktami. Nową stronę wdrożyły już m.in. Irlandia, Portugalia, Finlandia i Południowa Afryka. Do końca roku ponad 100 krajów, w których obecne jest AIG, będzie miało nowy wygląd i spójną treść.
Praktyczne zalety nowej strony AIG to przede wszystkim ułatwienie kontaktu z ubezpieczycielem, dzięki formularzom i dedykowanym adresom dla różnych działów oraz produktów, wyszukiwarka na stronie do zgłaszania szkód, czy też ruchoma nawigacja na podstronach produktowych.
Jednocześnie wprowadzono usprawnienie zakupu ubezpieczenia turystycznego przez stronę AIG. Przy każdym produkcie turystycznym umieszczony został przycisk kierujący na stronę transakcyjną, gdzie nowością jest możliwość opłacenia polisy nie tylko kartą kredytową, ale i przelewem bankowym.
Zarządzanie scentralizowaną stroną bywa wyzwaniem. Jednak używanie nowoczesnych narzędzi i wymiana doświadczeń z innymi rynkami, bardzo pomaga w sprawnym wprowadzaniu zmian. Tak było przy tym projekcie, który z pewnością ułatwi dostęp do oferty AIG naszym klientom i partnerom biznesowym. Nadrzędnym celem było otwarcie się na klienta: poprawie uległ m.in. dostęp do materiałów przydatnych brokerom (np. przewodników sprzedażowych), jakość filmów, które są uzupełnieniem treści pisanych, integracja z social media – lokalnym kanałem YouTube „AIG Polska” oraz międzynarodowymi profilami Twitter, Facebook i Linked in.- mówi Marta Makarska, Marketing and Communication Manager AIG
www.aig.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.