PAWEŁ STANO DYREKTOREM OPERACYJNYM LIFETUBE – Portal PR - 24PR




PAWEŁ STANO DYREKTOREM OPERACYJNYM LIFETUBE

15.09.2015 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Paweł Stano, ekspert ds. rynku mediów cyfrowych z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej i zarządzaniu zespołami, dołączył do LifeTube – największej wielokanałowej sieci YouTube w Polsce . Stano obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego.

Paweł Stano, dotychczas dyrektor zarządzający w Blomedia.pl sp. z o.o., ma ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami, B2B i strategii w obszarze nowych mediów. Przez 8 lat związany był z Ringier Axel Springer jako Head Group Manager, gdzie zarządzał pracą zespołów i sprzedażą produktów internetowych, opracowywał i wdrażał strategie sprzedaży reklam. W swojej karierze współtworzył też pierwszą w Polsce sieć reklamy na blogach.

Tylko w tym roku zrealizowaliśmy prawie 100 kampanii i akcji specjalnych, w naszej sieci przybyło 25 nowych kanałów w sieci premium i 60 w selection, a wyświetlenia generowane przez sieć miesięcznie w porównaniu z zeszłym rokiem wzrosły ponad dwukronie (214%). Wprowadziliśmy również nowe produkty – powiązanie YouTube z DOOH, reklamowe formaty rezerwacyjne, metodologię badania wizerunków InScore pozwalającą na optymalny dobór youtuberów do marek, poszerzyliśmy też ofertę reklam pre-roll – tłumaczy Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube. Potrzebowaliśmy doświadczonego managera, takiego jak Paweł, który jednocześnie zna się na mediach cyfrowych i technologiach internetowych. Wierzę, że Paweł pomoże nam w pełni wykorzystać nasz rynkowy potencjał – dodaje.

W LifeTube, jako dyrektor operacyjny, Stano będzie nadzorował pracę wszystkich zespołów, odpowiadał za nowe strategie sprzedaży i ich wdrażanie oraz doradzał w kwestiach strategicznych związanych z rozwojem firmy na rynku nowych mediów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.