1200 uczniów ponadgimnazjalnych szkół rolniczych tropi mity – Portal PR - 24PR




1200 uczniów ponadgimnazjalnych szkół rolniczych tropi mity

20.10.2015 Kategoria: Szkolenia. Autor: admin

ANWIL przygotował autorski program edukacyjny Tropiciele Mitów. Wiodący producent nawozów mineralnych w Polsce chce wesprzeć ponadgimnazjalne szkoły rolnicze w przygotowaniu przyszłych rolników do stosowania efektywnego nawożenia nieorganicznego.

W październiku wystartowała pierwsza edycja programu edukacyjnego Tropiciele Mitów, która obejmie zasięgiem 45 ponadgimnazjalnych szkół rolniczych z całej Polski.
– Jesteśmy przekonani, że uczniowie dzięki tym zajęciom zdobędą wiedzę, która pozwoli im stosować przemyślane i efektywne metody korzystania z nawozów azotowych. Docelowo chcemy, aby
w przygotowanych przez nas zajęciach wzięli udział uczniowie wszystkich szkół ponadgimnazjalnych
o profilu rolniczym w kraju. Jako firma odpowiedzialna społecznie podejmujemy szereg działań, zmierzających m.in. do podnoszenia poziomu edukacji w Polsce. Program Tropiciele Mitów ma być naszym wkładem na rzecz uzupełniania wiedzy o elementy praktycznych zastosowań. – podkreśla Mirosław Kwiatkowski, Członek Zarządu ANWIL.
Statystyki pokazują, że w Polsce zużycie nawozów mineralnych utrzymuje się na stałym poziomie, który jest jednak dużo niższy niż np. w Niemczech, Belgii, czy Francja. W dużej mierze jest to wynik niepełnej wiedzy na temat zalet korzystania z tej metody produkcji roślin oraz mitów, które wokół niej narosły. Program Tropiciele Mitów przygotowany przez ANWIL we współpracy z Krajowym Centrum Edukacji Rolniczej weryfikuje je, bazując na najbardziej aktualnych ustaleniach naukowych, jednak w sposób przystępny i pełen humoru.
Formuła zajęć oparta została na metodologii edutainment, podkreślającej rolę zabawy w procesie uczenia się. Lekcje prowadzą dwie osoby: ekspert ds. nawożenia oraz osoba pełniąca rolę oponenta, które wchodzą we wzajemne interakcje. Prowadzący mówią językiem młodego pokolenia, dzięki czemu uczniowie łatwiej przyswajają sobie prezentowaną tematykę oraz chętniej angażują się
w analizę mitów. Lekcje, wsparte interesującymi materiałami dydaktycznymi, stają się tym samym dla uczniów przygodą, w trakcie której przyswajają sobie ważne zagadnienia związane z użyciem nawozów mineralnych.
Agencja Allegro jest odpowiedzialna za opracowanie strategii kampanii oraz jej kompleksowe przeprowadzenie, a także działania z zakresu public relations. Agencja Allegro od 1992 roku obsługuje polskie oraz międzynarodowe przedsiębiorstwa i organizacje w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Więcej szczegółów znajduje się na stronie internetowej www.allegro.com.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.